Tänään oli vähemmän sateetonta kuin eilen, joten piti ennen Pippon hiljaisia käydä kokeilemassa uudella rengassarjalla, muuten sama paketti kuin ennen. Sekuntihan siitä sitten lähti edelliseen verrattuna, kun yritti totuttaa itsensä Rotaxien myötä huomattavasti kasvaneeseen pitoon ja miettiä hieman etupään geometriaa siinä samalla uudelleen. Ekalla setillä mentiin kuin hyppykeppi, mutta siitä se sitten rauhoittui. 41.70 jäi parhaaksi kierrokseksi. Pitänee latailla data koneelle ja katsoa, että mikä olisi paras kierros sektorit yhdistettynä, kun oli muutakin populaa radalla ja välillä hyvälle kierrokselle tuli joku eteen. Positiivista taasen oli, että alle 42:sta pystyy nakuttamaan joka kierroksen 0.30s sisään. Jotain on siis vielä tallella...
Tehoa ja yläpäätä lisää, sekä kurveihin jostain vielä nopeutta autoa rauhoittamalla. Laitoin nopeusanturin kiinni ja 134 km/h näytti olevan kyytiä takasuoran päähän. Pikkuisen ollaan vielä jäljessä puolikkaan kyydistä. Huonona juttuna pitäisin, että nykyiset Brikkarin B-sarjan renkaat menee ihan silmissä, vaikka auto on kohtuu mukava ajella. Pitäisi varmaan kokeilla kovempia Brikkarin C-sarjalaisia, josko niissä pysyisi pinta paremmin.