Kauppapaikka > Ostetaan

varoitus huijarista...

<< < (3/24) > >>

JSVracing:
Tänään kauppaili mulle sadekelinrenkaita vanteineen.

Taas olis tarvittu rahaa tilille toimituskuluihin/varausmaksuun >:(
Eipä tullut kauppoja...

Maotse:
Vieläpä näyttää olevan pulaa rahasta. Yamahan kuljetuslaatikoita kauppas kolmea ylimääräistä kun olin niitä tuolla ostopuolella ostamassa.
Sama numero ja sama nimi löytyi googlettamalla kuin yllä olevissa postauksissa.

KANNATTAA GOOGLETTAA YHTEYSTIEDOT JOS VÄHÄNKIN EPÄILEE TULEVANSA HUIJATUKSI

beko:
Mä tein ainakin rikosilmotuksen ja on aikasmoni muukin tehny...

speedboys:

--- Lainaus käyttäjältä: vaarni - 31.08.2008 14:02 ---Elikkä kaveri nimeltä Sami Sinisalo (merimasku) tekstitteli mun ostoilmoitukseen ja yritti mulle myydä kamaa (vanteet ym...) Sovittiin hinta ja toimitus posti / haku... Aluksi olin päätymässä postitukseen mutta myöhemmin hakuun...

Ensin myynnin syy oli harrastuksen loppuminen ja sitten luokan vaihto...

Hälyytyskellot alko viimeistään soimaan kun rahat etukäteen oli ainoo vaihtoehto ja sitten mikään ehdottamani hakuajankohta ei kelvannut. Sitten ruvettiin jo uhkailemaan muille myymisellä jne... ei tullut kauppoja eikä kaveri vastaa enää mihinkään yhteydenottopyyntöihin.

Eli älkää hyvät ihmiset ostako kaverilta mitään ilman kamat ekaks rahat sitten menetelmää!!!

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=14807.0
Siinä kaveri kans joka huijaa ainakin autofoorumeilla.

Vesselistä löytyi Googlettamallla varoitus joltain toisenltakin keskustelupalstalta!

Br, Ville


--- Lainaus päättyy ---

iskä:
nii.
nykyisin vaan tämä "pikkurikollisuus" om lainkin mukaan kielletty. mutta siitä ei anneta rangaistusta tai edes oteta käsittelyyn, kun on isompiakin asioita hoidettavana.
Eli "rikokset" kirjataan (lähes aina), mutta niille ei tehdä mitään muuta. Siksi nää saa riehua rauhassa. Pointtina on tässä se, että kun tuon kelmin vie saunan taakse ja opettaa, niin se on sitten "iso juttu".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta