kartingforum.fi
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Etusivu
Ohjeet
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
kartingforum.fi
»
Kartingkeskustelu
»
Tekniikka ja säännöt
»
Mitä eroa on tulpilla
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Mitä eroa on tulpilla (Luettu 5630 kertaa)
Sigfrid
Tosi kuski
Viestejä: 280
Mitä eroa on tulpilla
«
:
03.10.2008 19:05 »
NGK B10EG JA B10EGV
Kirjattu
jarit
Grade B
Viestejä: 113
Vs: Mitä eroa on tulpilla
«
Vastaus #1 :
03.10.2008 20:30 »
Tuosta taulukosta NGK:n koodit.
http://www.ngksparkplugs.com/docs/tech/partnumberkey.pdf
E=kierteen pituus
G= Nikkeli elektrodi
GV =Palladium pinnoitteinen elektrodi.
Molemmilla olemme ajaneet Yammussa. EG:llä ajetaan viikonloppu, EGV:llä kaksi tai jopa kolme viikonloppua (=männän ikä.) Varmaan ne molemmat oikeasti kestää pidempäänkin.
«
Viimeksi muokattu: 03.10.2008 20:35 kirjoittanut jarit
»
Kirjattu
...ja eikun hanaa...
Danello
Grade B
Viestejä: 101
Vs: Mitä eroa on tulpilla
«
Vastaus #2 :
04.10.2008 01:11 »
Mulla löytyy vanha hapettunut NGK BR10EGV jolla on ajettu jo kolme vuotta, ja hyvin kulkee!
Yleinen nyrkkisääntö on se, että niin kauan kun elektrodin ja kärjen väli on hyvä ja ehjä ja se ei ole vielä poksahtanut niin sillä voi ajaa
Kirjattu
http://www.zanardi.fi
|| Zanardi Finland
KZ2
#4 Daniel Lindholm
Zanardi / TM / Bridgestone
konrad990
Grade C
Viestejä: 73
Vs: Mitä eroa on tulpilla
«
Vastaus #3 :
08.08.2010 12:22 »
Mites tulpan valinta kannattaisi oikeaoppisesti suhteuttaa ulkolämpötilaan?
Vaikuttaako tulpan lämpöarvo merkitsevästi koneen suorituskykyyn?
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
kartingforum.fi
»
Kartingkeskustelu
»
Tekniikka ja säännöt
»
Mitä eroa on tulpilla