Kirjoittaja Aihe: Mitä eroa on tulpilla  (Luettu 5630 kertaa)

Sigfrid

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 280
Mitä eroa on tulpilla
« : 03.10.2008 19:05 »
NGK B10EG JA B10EGV

jarit

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 113
Vs: Mitä eroa on tulpilla
« Vastaus #1 : 03.10.2008 20:30 »
Tuosta taulukosta NGK:n koodit.
http://www.ngksparkplugs.com/docs/tech/partnumberkey.pdf

E=kierteen pituus
G= Nikkeli elektrodi
GV =Palladium pinnoitteinen elektrodi.

Molemmilla olemme ajaneet Yammussa. EG:llä ajetaan viikonloppu, EGV:llä kaksi tai jopa kolme viikonloppua (=männän ikä.)  Varmaan ne molemmat oikeasti kestää pidempäänkin.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2008 20:35 kirjoittanut jarit »
...ja eikun hanaa...

Danello

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 101
Vs: Mitä eroa on tulpilla
« Vastaus #2 : 04.10.2008 01:11 »
Mulla löytyy vanha hapettunut NGK BR10EGV jolla on ajettu jo kolme vuotta, ja hyvin kulkee! ;)

Yleinen nyrkkisääntö on se, että niin kauan kun elektrodin ja kärjen väli on hyvä ja ehjä ja se ei ole vielä poksahtanut niin sillä voi ajaa  ;D
http://www.zanardi.fi || Zanardi Finland
KZ2
#4 Daniel Lindholm
Zanardi / TM / Bridgestone

konrad990

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Mitä eroa on tulpilla
« Vastaus #3 : 08.08.2010 12:22 »
Mites tulpan valinta kannattaisi oikeaoppisesti suhteuttaa ulkolämpötilaan?

Vaikuttaako tulpan lämpöarvo merkitsevästi koneen suorituskykyyn?


 

Team Laine Verkkokauppa