Ei tuosta Intrepidin tilanteesta oikein ota selvää.
Juteltiin maanantaina yhden hollantilaisen tukkurin kanssa tuosta Intrapidin tilanteesta ja se olikin aika mielenkiintoinen.
Eli Intrepidin omistaja myi osan toiminnastaan Pragalle. Praga kasvatti osuuttaan yrityksessä ja tuli Intrepidin kopio nimeltä Praga. Rinnalle tuli tuo samanlainen Orange, joka oli ilman luokitusta eli jälleen halvempi kopio.
Intrepidin omistajalla oli kuitenkin oikeudet omaan luokiteltuun tuotteeseensa, joten kun hän irtautui tuosta yrityksestä, olikin markkinoilla Praga, Orange ja Intrepid. Kaikki samanlaisia, mutta erilaisilla teipeillä ja nimillä. Noita runkoja siis tekee nyt kaksi valmistajaa, aito alkuperäinen Intrepid ja Praga.
Pragallahan on myös prototyyppejä koppiautoluokissa ja sekin puoli tuntuu kasvavan, koska tänä vuonna Assenissa oli kolme uutta autoa kisassa.