Kartingkeskustelu > Tekniikka ja säännöt

Raket 85 pakokäyrän kierteiden korjaus

<< < (2/2)

JSVracing:
Vaatiiko hitsaus jotakin erikoisempia laitteita, eli mitä materiaalia raketin pytty tarkalleen on?

Yksi jäähdytinripa on murtunut ja valu näyttää melko rakeiselta. Onko jollain okemuksia kuinka hyvin hitsaus onnistuu?

SeppoS:

Hitsauta Penttilän Paavolla, jos aiot joskus ajaa Raket Yleisen Karnevaalikiertueella.
Muussa tapauksessa kilpailijat tekevät vastalauseita aina kun pärjäätte ;)

Paavo täyttöhitsaa loistavasti myös korkanneet tulpat eikä tule sanomista kun on pääkatsastaja (tai ainakin meidän aikaan oli) Karnevaalikiertueella...

Tulpan täyttöhitsaus maksoi muistaakseni n. 90-100 e, pakokierteen hitsaus varmasti huomattavasti vähemmän.

Nuo helicol-korjaukset pettää aina lopulta, yleensä just silloin kun ei saisi...

JSVracing:

Luokitustodistus sanoo:

Pakokäyrän kiinnityskierteet sylinterissä saa korjata, kuitenkin niin, että kierteen max. koko
on M6

Onko tämä tulkittavissa niin että mikä korjaustapa tahansa on sallittu, kunhan pakokäyrän kiinnityspultin koko ei ole yli 6mm?

Millä perusteella joku voi protestoida kierteiden korjausta, jos pulttikoko ei ole yli 6mm?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta