Kartingkeskustelu > Kilpailut

Kysymys Espoon UA:lle

(1/2) > >>

iskä:
Järjestitte keväällä Fixux kansallisen karting kilpailun.
Palkintojen jaosta oli kilpailukutsussa näin
--- Lainaus käyttäjältä: Fixux kilpailukutsu - 28.09.2009 10:06 ---Palkintojen jako
Palkinnot jaetaan kilpailupaikalla tulosten tultua hyväksytyiksi. Luokkien Mini, RaketJun, Raket
sekä KF6 luokkien kolme ensimmäistä palkitaan Bridgestonen kuivankelin rengassarjalla.
Yamaha-luokissa muu FIXU tavarapalkinto.
--- Lainaus päättyy ---
Palkintojen jaossa sanottiin, että palkinnot Yamaha luokan palkittaville tulee postissa. Eilen Porissa sain ihmeekseni kuulla, että kukaan ei niitä palkintoja ole saanut postitse.
Itse olen kilpailun johtajalta Mika Puhakalta asiaa kysellyt muutaman kerran pitkin kesää, mutta laihoin tuloksin.

Miten asiassa pitää edetä, että nuoret palkintonsa saavat?
Joku sanoi kyselleensä asiaa myös AKK:lta.
Vaikka  kyse on jo melkein aikuisista nuorista,niin ei pitäisi moiseen epäurheilulliseen toimintaan alkaa, koska sekin kantaa joskus hedelmää.

tomppeliz:
Joo eipä ole Fixuja palkintoja näkynyt Tampereen suunnallakaan - ei oikein voi käsittää tälläistä toimintaa  ??? - mitä tästä opimme, tuskin mitään, jos ensi keväänä
taas tuolla ajetaan ja joku sinne lähtee kilpailemaan - me emme ainakaan lähde.

DSMarko:
Asiassa on kuulemma sattunut moka, mutta syytä ei tiedetä. Palkinnot ovat tiettävästi edelleen siellä, mistä ne piti toimittaa... :-[


pikkuoskari:
Suurin moka tainnu tapahtua jo silloin kun joku meni lupaan jotain palkintoja - olis pitäny ne ittellänsä ja ollu iha hiljaaaaa >:(

iskä:

--- Lainaus käyttäjältä: DSMarko - 29.09.2009 16:08 ---Asiassa on kuulemma sattunut moka, mutta syytä ei tiedetä. Palkinnot ovat tiettävästi edelleen siellä, mistä ne piti toimittaa... :-[




--- Lainaus päättyy ---
niin......... tää onkin tässä se jännä juttu.
Puhakka kertoi mulle Lavinnon Vauhtipäivillä(4-5.7 09), että " henkilö, jonka piti asia hoitaa, on jostain syystä jättäny homman hoitamatta".

Tilanne on siis edelleen sama?
Ja sama henkilö?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta