Kartingkeskustelu > SM-luokat

SM Kerrasta Poikki: KF1!!!

(1/3) > >>

henkker:
http://www.autourheilu.fi/lehti/24102.html

Eli Vanhat kujeet mutta uusilla Koneilla, Onkä tämä hienoa vai huono asia?
Ainakin omasta mielestä toi grade B lisensin saaminen vaikeentuu ensi kaudella kf2:ssa jos SM kilpailuja on vain 4..
mikä on sinun mielipiteesi asiasta? :o

tomppeliz:
Ei kenelläkään tullut mieleen, että vois ajattaa ihan kaikki luokat. Saisivat ne kuskit mennä vielä sotkeen tuonne KF1:seen, joilla on rahaa enemmän ku ymmärrystä?

Toivottavasti sitten KF2 sarjamaksu on halvempi kuin muiden, koska on vaan ne 4 osakilpailua.
Ei yhtään tyytyväinen olo tähän AKK:oon päätökseen.

Kimi:
Hei haloo, ei kannata valittaa. Tässä Rata-SM:n uudet tuulet.
Vuonna 2010 ajetaan yksi kilpailu vähemmän kuin parina edellisenä eli viisi (5) kilpailua / 10 lähtöä.
Kilpailuviikonloppu lyhenee kolmepäiväisestä kaksipäiväiseksi: perjantaina ajetaan harjoitukset sekä aika-ajot ja lauantaina kaksi kilpailulähtöä / luokka.
Lauantaina järjestetään, osittain kilpailulähtöjen kanssa päällekkäin, VIP tilaisuudet yms. oheistapahtumat.

Ekassa lähdössä auto remonttiin, niin tokaan kisaan ei ehdi korjata. Kilpailijoiden ja luokkien määrä vähentynyt niin paljon, että ei kannata ajaa kahtena kisapäivänä.

Ja tässä asian ydin.
Tavoitteena on tiivistää kilpailuviikonloppu viihdyttäväksi koko perheen tapahtumaksi ja tarjota entistä paremmat mahdollisuudet monenlaiselle B-to-B toiminnalle. Tässä lyhyesti yhdessä lajiliiton kanssa sovittuja linjauksia tulevaisuuteen. Lopulliset sarjasäännöt ja kisakalenteri valmistuvat lokakuun aikana.

Kisaajista viis, fyffee pitää saada jostain,  ja toi Bisnis to bisinis tarkoittaa rahavirtaa promoottorille kisaajien sponssoreilta, eikä kilpailijoiden taskuun.

Tommi Lehto:
Kyllä mää oon sitä mieltä että jos ei oo grade B-lisenssiin oikeuttavasti pärjänny niin ei kannata KF1:sistäkään haaveilla.

Lisenssi
myönnetään kilpailumenestyksen perusteella: lisenssin
hakemista edeltävän kahden vuoden aikana sijoittunut
kolme (3) kertaa kymmenen (10) parhaan joukkoon
kansallisissa tai kansainvälisissä kilpailuissa KF3, KF2 tai
KZ2 ( tai ICA-junior, ICA, ICC) luokassa

Muistaakseni toi lisenssiluokka säilyy sitten 5 vuotta kun sen on saanu eli kyllä Grade B-lisenssillisiä kuskeja löytyy tästä maasta ihan riittävästi täyteen ruudukkoon. Grade B:n saa siis esim kevätpäräyksen ja 2 ekan SM:n aikana sijoittumalla kolmessa finaalissa 10 sakkiin ja tuossakin ajassa ajetaan jo 5 finaalia.

Niin ja sitäpaitti kerrastapoikki SM on kyllä oikee tapa ratkasta mestaruus, niinhän se tehdään MM-tittelinkin kanssa.

Jussi Pohjola:

--- Lainaus käyttäjältä: Tommi Lehto - 03.10.2009 21:47 ---Kyllä mää oon sitä mieltä että jos ei oo grade B-lisenssiin oikeuttavasti pärjänny niin ei kannata KF1:sistäkään haaveilla.

Lisenssi
myönnetään kilpailumenestyksen perusteella: lisenssin
hakemista edeltävän kahden vuoden aikana sijoittunut
kolme (3) kertaa kymmenen (10) parhaan joukkoon
kansallisissa tai kansainvälisissä kilpailuissa KF3, KF2 tai
KZ2 ( tai ICA-junior, ICA, ICC) luokassa

Muistaakseni toi lisenssiluokka säilyy sitten 5 vuotta kun sen on saanu eli kyllä Grade B-lisenssillisiä kuskeja löytyy tästä maasta ihan riittävästi täyteen ruudukkoon. Grade B:n saa siis esim kevätpäräyksen ja 2 ekan SM:n aikana sijoittumalla kolmessa finaalissa 10 sakkiin ja tuossakin ajassa ajetaan jo 5 finaalia.

Niin ja sitäpaitti kerrastapoikki SM on kyllä oikee tapa ratkasta mestaruus, niinhän se tehdään MM-tittelinkin kanssa.



--- Lainaus päättyy ---

Hyvä Tommi!

Kerrasta poikki FA SM oli aina hieno tapahtuma. Uskon, että sama tapahtuu KF1:sen kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta