Kartingkeskustelu > Harrastajat

Sisäajoja omilla autoilla talvella 2009-2010

(1/5) > >>

MKR:
Tervehdys,

Nyt lävähtää tiskiin kysely kaikista omalla autolla sisäradalla ajamisesta kiinnostuneille.
Muutama talvi on suhailtu noin 15hp tehoisilla 4T B&S WordFormuloilla VM-Karting centerissä, ja mukaan pääsee luonnollisesti esim Hondan vastaavalla GX myllylläkin. Ajaminen on todella raskasta ja intensiivistä. Vega SL6 tason renkaissa riittää pitoa, eikä lepotaukoa ole. Keväällä ulkoradalle mennessä tuntuu kuin ajaisi lentokentällä eikä ohituspaikoista ole puutetta.  :D
Vinkki: Taatusti tehokkaampaa kuin pari leiriä eteläeuroopassa ja halvemmpaakin vaikka ostaisit joka talvi uuden myllyn.

Kisalähtöjä ei edelleenkään suunnitella, vaan homma menee enemmänkin vapaan ajon muodossa. (kierrosaikoja toki rekisteröidään) Lähes kaikki tähänmennessä osallistuneet ovat pitäneet tästä, koska olosuhteet ei sisällä muutu, joten auton säätöjen testailua voi jatkaa siitä mihin edelliskerralla jäi. Autosta ja kuskista löytyy uskomattoman paljon lisää vauhtia talven mittaan.
 
Jos omistat kyseisen laatuisen moottorin ja olet kiinnostunut ajamaan sellaisella sisäradalla niin heivaa minulle yksäriä, e-maili tai vastaa tähän viestiin seuraavia vastauksia:

- Kuinka usein ajoja tulisi järjestää? (joka toinen vklo? useammin / harvemmin)
- Mikä viikonpäivä olisi paras? (voisiko olla sunnuntain sijasta viikolla, illalla?)
- Mikä on ajokustannuksen per kerta kipuraja. Eli paljonko on paljon? (renkaat saattaisi järjestyä kaikille, without any money  :-* )
- Kuinka monta tuntia menee ennenkuin on takki tyhjä? Eli kuinka pitkään luulet jaksavasi vetää?

Älä ilmottaudu, jos et ole tulossa ajamaan.
Jos omistat kyseisiä myllyjä, mutta et käytä sitä ja haluat siitä eroon: Ota yhteyttä!
Jos haluat ostaa kyseisen mallisen käytetyn moottorin ja haluat osallistua: Ota yhteyttä

Yhteydenotot mieluiten yksärinä, e-maililla tai tähän ketjuun.
(oon huono arkistoimaan muistilappuja  :P )

Vain nyt toimimalla tämä voi toteutua                                                                  Vain nyt toimimalla tämä voi toteutua
Terveisin:
Markku Ryynänen
050-340 3337

TJR:
On muuten törkeen hauskaa hommaa... suosittelen!

henrilo:
Mä oon ainakin mukana, ihan sama millon on kuhan ei arkisin päivällä.
Muuten, jos jollakulla on tallin kätköissä vielä niitä TKM:n nelarikoneita, kannattaa alkaa tarjota tässä ketjussa, menee varmaan sisällä ku superkartti ulkona.

-henkka-

Kimi:
Ihan joka kerta ei päästä, parhaat ajat la tai su 10-> on ollut ok,
sitten vaikka arki-iltana 21.00-> on kanssa ok.
Jos ei itse päästä, niin meidän auto on 100:n vuokraa vastaan käytettävissä/kerta.

Mulla on TKM4S kiinni siinä kaksipaikkaisessa, tarkoitus olisi kokeilla sitä tuolla sisäradalla.
Tavoiteaika jotain 31.5 paikkeilla.

Jarno_71:
Tulen ajamaan aina kun vaan suinkin ehdin ja jos joku vuokraa
autoa käyttööni. Ajankohdalla ei väliä ja kartingin ajaminen on (lähes) aina
hintansa arvoista. Varmaan 3-4x10 min hallivääntöä
ko. vehkeillä riittää seniorkuskille. Toivottavasti homma saadaan
kasaan ja päästään talvellakin vetämään. 1x/kk olisi jo oikein hyvä homma.
Auton vuokraajat laittakaahan yv:tä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta