Joo no kaikki ei hae välttämättä PELKÄSTÄÄN tiukkoja kisoja…
Itse ainakin haluan myös että harjotukset on mielekkäitä… Ei oo ehkä mitenkään mukavinta ajaa jollain “polkuautolla” harjotuksia… Itse haluan myös vauhtia ja kokeilla myös sen kuinka korkealle ajotaitoni riittää… Tarkotus olis sitten jos F250 ja SuperKartit ei riitä siirtyä GT-autoihin, mutta se on sitten joskus(vois sanoa että sitten mennään jossittelu puolelle jo).
Noo, sitte kandee mennä KZ2:siin, ne vetää radalla kovempaa kuin F250:set.

R120:llä muuten ajotaitoa todella tarvitaankin, kun yksikin moka mutkassa pudottaa reilusti kierrosaikaa ja kisoissa monta sijaa. Esim TAG:illa pystyy samassa tilanteessa survovaan kaasua ja viemään auto sladissa mutkan läpi. Siihen ei ajotaitoa tarvita, vaan potkua koneesta. Toki hauskempaa, muttei jaksa yhtä kesää pidempää kiinnostaa, eikä ole nopein tapa kiertää rataakaan.

Samoin minunkin mielestä pitäis olla…
Itse olen Toyota 1.4i Corollalla vedelly samoja aikoja Kemorassa kun joku 200SX(S13 1.8 T, oletettavasti vakio), suorilla hän sai eroa kyllä, mut mutkaosuudella taas sain kiinni…
No en kyllä tiedä SX-kuskin ratakokemusta, mut kuitenkin antaa jotain kuvaa mielestäni taidoista.
Kuten todettua, tuolla ei ole juuri tekemistä siihen miten Kartilla vedetään. Toki auttaa jos ymmärtää ajolinjat ja geometriat, mutta ajamisen hektisyys tulee olemaan aivan toiselta planeetalta.

Ja mikäs sen paremmin adrealiiniä tuottaa.
Mikään ei estä ketään aloittamasta suoraan TAG:ista, F250:stä tai vaikka KZ2:sesta.
On vaan aikojen saatossa tullut nähtyä kuinka 8:lle 10:stä käy... Tsemppiä vaan.
Hankkikaa heti kunnon kylkiliivit vaikka vanhat parrat sanoisivat ettei sellasia tarvitse.