Kartingkeskustelu > Cadet, Mini, Raket, KF6 ja Yamaha

Yamaha Cup

<< < (3/3)

Team Laine:

--- Lainaus käyttäjältä: HM - 21.05.2010 23:31 ---Jos teille ei kelpaa Vihdin, Laukaan, Kouvolan ja Ulivlan kisa järjetäjät huonon järjestelyn takia niin kannattaa varmasti järjestää itse  kisat tuolle kovasti vaativalle yhdeksälle kuskille. Lienee Monaconkin rata vuokrattavissa....

--- Lainaus päättyy ---
Ei nyt kannata herneitä alkaa kasvattamaan. Kannattaa ehkä kohdistaa tuota kritiikkiä kaikkiin muihin kuin niihin jotka nyt ovat mukana.
Laukaa ei kyllä saanut edellisellä kerralla kovin hyviä arvosanoja kaudella 2005, vaikka silloin viivalla oli 18 kuskia. Toivottavasti kehitystä on tapahtunut. Vihti nyt onkin SM-tason järjestäjä ja Ulvilassa ei ajeta radan takia. Kouvolan ja Kangasalan järjestelyistä on paha mennä sanomaan kun siellä ei ole aiemmin ajettu, mutta toivotaan että ne menevät hyvin myös.
Ja eiköhän kuskit halua samalle rahalle saman verran vastinetta kuin ennenkin, kun osanottomaksukin on sama kuin viime vuonna vaikka ei enää SM:n mukana ajetakaan.

HM:
 eiköhän kuskit halua samalle rahalle saman verran vastinetta kuin ennenkin, kun osanottomaksukin on sama kuin viime vuonna vaikka ei enää SM:n mukana ajetakaan

Eikös se osanottomaksu ole kaikille CUP luokille tuo 130.00 Euroa?? Mitenkä sitten aikuisharrastajien pitäisi saada rahalle parempaa vastinetta kuin nuoret Raket ja Yamaha kuskit huoltajineen?? Mitä erityistä nämä F250 kuskit ovat tehneet että voivat vaatia "erityisesti vastinetta rahoilleen??"

Team Laine:

--- Lainaus käyttäjältä: HM - 22.05.2010 21:40 ---Eikös se osanottomaksu ole kaikille CUP luokille tuo 130.00 Euroa?? Mitenkä sitten aikuisharrastajien pitäisi saada rahalle parempaa vastinetta kuin nuoret Raket ja Yamaha kuskit huoltajineen?? Mitä erityistä nämä F250 kuskit ovat tehneet että voivat vaatia "erityisesti vastinetta rahoilleen??"

--- Lainaus päättyy ---
HM:n olisi nyt parasta katsoa mitä maksaa Raket-luokat, joka ei siis ole Suomen Cup-luokka.
Cup-luokkia ovat tänä vuonna Yamaha, TAG ja F250/450.
Ei kai sitä tarvitse mitään erityistä tehdä että saa rahoilleen vastinetta luokasta riippumatta. Kaikki kilpailijat ovat tuolla kisoissa asiakkaita ja kun hinta on sama kuin viime vuonna, myös palvelun tason pitäisi olla sama. Kyse ei ole siis siitä että pitäisi saada enemmän kuin muut luokat, vaan saman verran kuin ennenkin.
Kyllä vaan on aika iso kontrasti noiden manner-Euroopan kilpailujen ja kotimaan kilpailujen välillä juuri tuossa suhteessa. Siellä kun ymmärretään että kuskit ovat ihan oikeasti asiakkaita eikä vain välttämätön paha.

HM:

HM:n olisi nyt parasta katsoa mitä maksaa Raket-luokat, joka ei siis ole Suomen Cup-luokka.
Cup-luokkia ovat tänä vuonna Yamaha, TAG ja F250/450.
Ei kai sitä tarvitse mitään erityistä tehdä että saa rahoilleen vastinetta luokasta riippumatta. Kaikki kilpailijat ovat tuolla kisoissa asiakkaita ja kun hinta on sama kuin viime vuonna, myös palvelun tason pitäisi olla sama. Kyse ei ole siis siitä että pitäisi saada enemmän kuin muut luokat, vaan saman verran kuin ennenkin.
Kyllä vaan on aika iso kontrasti noiden manner-Euroopan kilpailujen ja kotimaan kilpailujen välillä juuri tuossa suhteessa. Siellä kun ymmärretään että kuskit ovat ihan oikeasti asiakkaita eikä vain välttämätön paha.
[/quote]

Josko Team Laine katsoisi mitä maksaa SM kisa, maksaa nimittäin 220,00 Euroa ja tuskin silläkään saa sen parempaa "palvelua".

Me lastemme kanssa kisoja kierävät emme ole niinkään "Asiakkaita" vaan pelkästään kilpailijoita ja huoltajia jotka ottavat osaa kyseíseen kisaan. Asiakkaana voidaan olla sitten vaikka jossain muualla.

En tosiaan tiedä kovinkaan paljon "manner-Euroopan" kilpailuista, kokemusta on Suomen lisäksi vain Italiasta ja sieltäkin kovasti vaihtelevia. Odottelemme vieläkin Tammikuussa maksamaamme 350,00 Euron ilmoittautumismaksun palautusta......

henkker:

--- Lainaus ---nyt vain 9 joten kato on ollut todella kovaa 10% luokkaa.
--- Lainaus päättyy ---
korjaus:
ilmotautuneita on 10 ;)


--- Lainaus ---Yamaha-luokan kanssa yksittäisiä kisoja ja vielä silloin järjestelyt eivät olleet kovin kehuttavat. SM-kisajärjestäjillä kun on tuota kokemusta niistä yleensä huomattavasti enemmän eli homma toimii keskimääräistä paremmin. Toivotaan että tähänkin on tullut muutosta ja myös Cup:ssa homma toimii.
--- Lainaus päättyy ---

Enimmäkseen samoi tuomareita SM:ssä ja CUP osakilpailuissa?
Cupissa ja SM:ssä on lähes samat säänöt, esim. Kilpailuissa on käytössä arvokilpailujen mukainen Service Park jne.
Ja olen eläissäni ollut 1:ssä SM osakilpailussa katsomassa, aina kun F250 pöräsivät radalle niin lähes 3/4 yleiöstä lähtivät kioskille, eli myös kilpailun katsominen on mielestäni paljon tylsempää kuin esim. KF2 tai KZ2 katsomista

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta