Kirjoittaja Aihe: Katsastuksesta.  (Luettu 4692 kertaa)

iskä

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 816
  • Kotirata: Vihti
  • Moottorimerkki: TM/ TT- rock/ yamaha
  • Runkomerkki: Ninar
Katsastuksesta.
« : 21.07.2010 15:28 »
Mä olen aina silloin tällöin etsiny säänrökirjasta kohtaa, josta selviäis mullekin, miksi ei katsastuksessa saa olla paikalla muita, kuin katsastajat ja huoltaja ja kuljettaja . esikatsastus on kuitenkin "avoin".
Vähenis valitus laittomista koneista radalla, kun koko jengi, joka on katsastukseen määrätty katsoisi, että se homma on niin ja sillä sipuli.
.

Tommi Lehto

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 412
  • Kynäniska
Vs: Katsastuksesta.
« Vastaus #1 : 21.07.2010 18:06 »
Mä olen aina silloin tällöin etsiny säänrökirjasta kohtaa, josta selviäis mullekin, miksi ei katsastuksessa saa olla paikalla muita, kuin katsastajat ja huoltaja ja kuljettaja . esikatsastus on kuitenkin "avoin".
Vähenis valitus laittomista koneista radalla, kun koko jengi, joka on katsastukseen määrätty katsoisi, että se homma on niin ja sillä sipuli.


Kovin moni ei halua kanssakilpailijoille näyttää millä asteilla ja palotilalla ajetaan, sehän siinä on syynä.

Kimi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 563
Vs: Katsastuksesta.
« Vastaus #2 : 21.07.2010 20:25 »
Moi,

Kyseessä on oikeusturvasta ja  yksityisyyden suojasta.

Jos on epäilystä jonkin kilpailijan luokituksen vastaisuudesta, niin voit aina tehdä  vastalauseen. 

Helpointa ja parasta on kun keskittyy vain omaan tekemiseen, ja antaa muiden touhuta mitä  touhuaa. Kilpailun organisaation pitää luottaa siihen että tehtävään määrätty on tehtäviensä tasalla. Ei siellä koko köörin tarvitse pyöriä. Kyllä se on kilpailun organisaation tehtävä hoitaa noi katsastusasiat, eikä kanssakilpailijoiden.

Ei omaa konetta tarvitse paljoa testailla niin löytyy parhaat asteet ja palotilat, arvot  vois laittaa vaikka ilmoitustaululle ennen kisaa ;)
Terv. Liikkuva Shikaani
Roomalainen sananlasku
"Vartti paskalla on kymppä radalla"

iskä

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 816
  • Kotirata: Vihti
  • Moottorimerkki: TM/ TT- rock/ yamaha
  • Runkomerkki: Ninar
Vs: Katsastuksesta.
« Vastaus #3 : 21.07.2010 21:01 »
Kyseessä on oikeusturvasta ja  yksityisyyden suojasta.


Aivan oikein. Nyt, kun tuolla "suoli" osastolla tuli käytyä, niin katsastusta suorittavat henkilöt on todellakin oikeusturvan tarpeessa  :)

Ainakin toistaiseksi meille on riittänyt, että kukaan ei törmää meitä tahalleen pois radalta.
Sen verran luotan katsastuksiin. Ja harvemmin jammuissa kukaan epäilee koneita epämääräisiks. Koffeissa ja raksuissa sitten ilmeisesti senkin edestä.
.


 

Team Laine Verkkokauppa