Ylläpito > Tiedotteet

Sivuston siirto tehty/käynnissä

<< < (3/4) > >>

astro:
Ei se osoite kyllä ole suljettu kokonaan pois käytöstä, kun www.kartingforum.net ohjautuu tyhjälle sivulle ja http://www.kartingforum.net/forum/ palauttaa jopa 404-sivun. Webbipalvelin siellä siis edelleen vastaa portissa 80. Näyttääpä vielä molemmat, sekä .net- että .fi-domainit osoittavan samaan IP-osoitteeseenkin kotisivut.comilla, joten hakkerien hyökkäykset kyllä päätyvät edelleen samalle palvelimelle, foorumipalvelua ei vaan ole enää .net-osoitteessa vastaamassa.  

Tuon tyhjän sivun tilalle voisi hyvin laittaa muutaman tavun enemmän vievän viestin, jossa lukee, että palvelu löytyy tästä uudesta osoitteesta.  Eri asia on sitten onko palveluntarjoaja kiinnostunut tuossa auttamaan.

Admin:

--- Lainaus käyttäjältä: astro - 09.11.2010 16:22 ---Ei se osoite kyllä ole suljettu kokonaan pois käytöstä, kun www.kartingforum.net ohjautuu tyhjälle sivulle ja http://www.kartingforum.net/forum/ palauttaa jopa 404-sivun. Webbipalvelin siellä siis edelleen vastaa portissa 80. Näyttääpä vielä molemmat domainit osoittavan samaan IP-osoitteeseenkin kotisivut.comilla, joten hakkerien hyökkäykset kyllä päätyvät edelleen samalle palvelimelle, foorumipalvelua ei vaan ole enään siellä vastaamassa.  

Tuon tyhjän sivun tilalle voisi hyvin laittaa muutaman tavun enemmän vievän viestin, jossa lukee, että palvelu löytyy tästä uudesta osoitteesta.  Eri asia on sitten onko palveluntarjoaja kiinnostunut tuossa auttamaan.


--- Lainaus päättyy ---
Sitä en tiedä miten tuo käytöstä poisto on teknisesti toteutettu, mutta ei sieltä ole mitään tiedostoja ole pois otettu. Eli jos se olisi toiminnassa niin osoitteesta pitäisi löytyä tämän saman foorumin kopio. Ei siis auta vaikka lisäisimme mitä tiedostoja sinne, koska niitä ei näytetä. Vaikka tuo sanoo että kyseistä tiedostoa ei ole olemassa, niin palvelimelta se kyllä löytyy.

astro:
Jep, webbipalvelimen ylläpitäjä lienee poistanut kartingforum.netin ns. serveraliaksen, eli palvelimelle tulevat pyynnöt ei enää ohjaudu siihen hakemistoon, jossa tiedostosi ovat. Jos haluat, voit koittaa pyytää voisivatko he lisätä sinne yksinkertaisen ilmoituksen, että palvelu on siirtynyt kartingforum.fi osoitteeseen. Itse et sitä tosiaan varmaan pysty lisäämään.

Jussi Pohjola:
Samalla voisi heitä pyytää tekemään ohjauksen osoitteesta kartingforum.fi (ilman www:tä)

MKR:
Vinkki Ylläpidolle:

Laita vaikka Naamakirjaan passiivinen Kartingforum.fi profiili, niin on joku kanava tiedottaa jos sivut on nurin tai vaihtaa osoitetta tms...

OoPee, en se minä ollu. Sitä paitsi olin nuori ja tarttin ne rahat...
Ei vaan: Vielä ei ole tullut juuri mitään muistikuvaa italian reissusta, joten reissua on tähän asti hahmotettu vain pankkitilin pelottavan otteen kautta. :)

Itsekkin äkkäsin testata .fi osoitetta vasta tänään. Olin viikonloppuna jo niin paniikissa että oli pakko suunnata pajalle rakentelemaan.... Tulos löytyy valokuvat ja videot osastolta.   ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta