Ylläpito > Tiedotteet

Sivuston siirto tehty/käynnissä

<< < (4/4)

Team Laine:

--- Lainaus käyttäjältä: MKR - 10.11.2010 22:14 ---Vinkki Ylläpidolle:

Laita vaikka Naamakirjaan passiivinen Kartingforum.fi profiili, niin on joku kanava tiedottaa jos sivut on nurin tai vaihtaa osoitetta tms...

OoPee, en se minä ollu. Sitä paitsi olin nuori ja tarttin ne rahat...
Ei vaan: Vielä ei ole tullut juuri mitään muistikuvaa italian reissusta, joten reissua on tähän asti hahmotettu vain pankkitilin pelottavan otteen kautta. :)

Itsekkin äkkäsin testata .fi osoitetta vasta tänään. Olin viikonloppuna jo niin paniikissa että oli pakko suunnata pajalle rakentelemaan.... Tulos löytyy valokuvat ja videot osastolta.   ;)

--- Lainaus päättyy ---
Meikäläinen perusti tuonne Facebookin puolelle tuollaisen Kartingforum Finland -nimisen ryhmän, johon voi sitten laittaa näitä ylläpidollisia asioita ja ehkä joskus jotain muutakin jos se ei jostain syystä taivu tänne foorumille. Käykää liittymässä niin katsotaan kuinka monen tää uusi osoite tavoittaa sitä kautta. (huom! en ole mikään naamakirjaosaaja, joten toivottavasti toi perustaminen edes meni oikein  ::))

awi:
Eipä löytynyt ryhmää. Olisiko linkkiä?

iskä:

--- Lainaus käyttäjältä: awi - 11.11.2010 16:57 ---Eipä löytynyt ryhmää. Olisiko linkkiä?

--- Lainaus päättyy ---
Toimisko tämä?

Team Laine:

--- Lainaus käyttäjältä: iskä - 11.11.2010 17:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: awi - 11.11.2010 16:57 ---Eipä löytynyt ryhmää. Olisiko linkkiä?

--- Lainaus päättyy ---
Toimisko tämä?

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin se.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta