Kartingkeskustelu > TAG

rotax max/masters

(1/10) > >>

tripla j racing:
kun nyt vaan satun olemaan yli 32v(ja paljon :P), voin käsittääkseni ajaa rotax max masters- luokassa...jos kuitenkin ajan esim. tag- suomensarjaa, niin minkälaiset numero/pohjalaatta pitää olla...onko minulla aina masters- luokan värit myös tag-kisoissa, joissa ei ole masters- luokkaa, vai kuin...oliko nyt tarpeeksi sekava kymysys... :-\ vai onko peräti niin, että masters-luokka on aina mukana...t: ihan pihalla oleva ;D

Sigfrid:
Tagissa on keltaiset pohjat ja musta numero

ÄsLaihomäki:

--- Lainaus käyttäjältä: Sigfrid - 26.11.2010 15:22 ---Tagissa on keltaiset pohjat ja musta numero

--- Lainaus päättyy ---
Ja Max Masterissa oli ainakin tänä vuonna valkoiset mustalla. Voihan tota kysyä sarjojen järjestäjältä että saako ajaa Masteria Tag kilvillä tai toisinpäin jos kokee liian suureksi vaivaksi vaihtaa kilvet joka kisaan. Ei nyt tartte sanoa että mä oon mitään luvannut, mutta oon kyllä nähnyt että väärän värisilläkin kilvillä on kisoihin päässyt mukaan.

tripla j racing:
jaahajuu, kiitos vaan tiedoista :) eikä se vaihtotyö sinänsä mikään ongelma ole, ajattelin vaan teettää omat tarrasarjat, jolloin integroisin oikean taustavärin niihin, ja vain numeroita vaihtelisin...jos tarvetta ilmenee... ;D taustavärin vaihtokin tietty onnistuu valmistamalla niitä integroidun mallisena, ja lätkii siihen vaan päälle...noooo, kevään murheita sitten :D

Jarno_71:
TAG:ssa Senior luokka yli 32 -vuotiaille. Ajetaan samassa lähdössä kuin yleisen
16-31 vuotiaat. Laatta keltainen ja numerot mustat. Seniorien numerointi
50-. Voisi nyt luulla, että saat ajaa TAG:ssa Rotax Mastersin valkoisilla laatoilla
kunhan numero on vaan yli 50. (ei niitä osallistujia koskaan liikaa ole.)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta