Kirjoittaja Aihe: Pika rataskeskiö  (Luettu 4587 kertaa)

kimma69

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 70
Pika rataskeskiö
« : 21.02.2011 09:12 »
Mistäs olette tilanneet noita http://www.k1racegear.com/p-327-speed-lock-sprocket-hub.aspx pika rataskeskiöitä  ei välttämättä juuri saman merkkisitä kun tuossa linkissä on mutta noin yleensä? Onko jollain kotimaisella kauppiaalla noita tarjolla?
Mitkä ovat kokemuksenne kyseisestä härpäkkeestä on meinaa pätevän näköinen laite.Toki eipä niitä rattaita niin kovin usein pitäisi olla tarvetta vaihtaa kun läytää sopivan rattaan kullekin radalle.
jumala armahtaa minä en...

B.O.A.

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 43
Vs: Pika rataskeskiö
« Vastaus #1 : 21.02.2011 09:40 »
En tiedä noista pika-keskiöistä, tavallinen on riittänyt toistaiseksi, mutta tuossa linkki kotimaiselle toimittajalle:

http://www.speedfreak.fi/keskio.php

Kaasu pohojas vaikka pöpelikköhön...

Sigfrid

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 280
Vs: Pika rataskeskiö
« Vastaus #2 : 21.02.2011 12:23 »
Hyvä härpäke se on, yksi ruuvi auki ja kiinni kolmen tai kuuden sijaan.

Eski

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Pika rataskeskiö
« Vastaus #3 : 21.02.2011 19:13 »

Itse ostin juuri tuollaisen predatorin viime kesänä Gillard-kauppias Suonpäältä. Silloin tällöin voi vesisade yllättää juuri kisalähdön alla, kun pitäisi olla jo lähtöruudussa, niin tuolla rattaan vaihto käy todella nopeasti... Ehdottomasti hankinnan arvoinen kapine.

Eski


saaskpe

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 684
Vs: Pika rataskeskiö
« Vastaus #4 : 21.02.2011 21:47 »
Olisi yksi 30 m akselille sopiva käytetty, tarjouksia kehiin.
petri.saaskilahti@kolumbus.fi tai 0400 932523 tai yv
-petri-

kimma69

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 70
Vs: Pika rataskeskiö
« Vastaus #5 : 22.02.2011 08:53 »
Kyllä nyt puhutaan oikeista akseleista eli pitänee olla 50mm ;D mutta kiitokset tyrkytyksestä.
Tuo kotimaisen kauppiaan myyntihalukuus vain välillä naurattaa, liikeen sivujen kautta laitoin reilu kuukausi sitten ostoslistaa ja ei viellä vastattu (ilmeisesti juuri nyt paras sesonki) soitin kerran ja on luvattu tarkistaa tilaukset, vaan taitaa olla liian suuri vaiva kauppiaalle tuo tavaroiden postitus tai meileihin vastaaminen :P
« Viimeksi muokattu: 22.02.2011 12:11 kirjoittanut kimma69 »
jumala armahtaa minä en...


 

Team Laine Verkkokauppa