Kirjoittaja Aihe: Onko uuden mallin sylinteri ensi kaudella pakollinen Rotax Max luokassa?  (Luettu 22711 kertaa)

mikkom

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 12
Uuden kytkimen kanssa ei ne muoviset tasapaino rattaat kestä ku puol kiekkaa täyttä vetoa (testattu)  ::)
Tiedottomuus lisää tuskaa ja kustannuksia

tripla j racing

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 343
Uuden kytkimen kanssa ei ne muoviset tasapaino rattaat kestä ku puol kiekkaa täyttä vetoa (testattu)  ::)

mitenkä tasapainoakselin rattaat ja kytkin ovat riippuvaisia toisistaan???? ???
pari sekuntia liikaa...:D

K.Pessala

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 114
voiko vaikuttaa että uusi kytkin on hieman painavempi? jonkatakia koneen tasapaino menee?

tripla j racing

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 343
voiko vaikuttaa että uusi kytkin on hieman painavempi? jonkatakia koneen tasapaino menee?

no ei helvata ;D jos kone on epätasapainossa, syystä tai toisesta, siinä hajoaa kyl paljon muutakin kuin tasapainoakselin rattaat :o
kampura on kyllä niin hyvin laakeroitu, että tuskin kytkimen epätasapaino aiheuttaa mitään muuta kuin pientä vapinaa...jospa ne rattaat vaan sattuivat tulemaan tiensä päähän lähes samaan aikaan kytkimen kanssa...???
pari sekuntia liikaa...:D

TJF

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 185
    • http://www.msf-fk-team.com
Meekkö Giguli Poriin vetään?

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
jospa ne rattaat vaan sattuivat tulemaan tiensä päähän lähes samaan aikaan kytkimen kanssa...???
Tämä, kytkin lisää massaa tasaisesti kampimäntäpainokeskipisteen ympärille->ei vaikuta suuremmin. Koneen tasapainotus tosin on kaikkea muuta kuin yksinkertaista; saattaa olla, että tasapainoon tarivitsisi ainakin laskennallisesti tehdä hienoinen painomuutos jotta se olisi optimaalinen - tai sitten ei.
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway


 

Team Laine Verkkokauppa