Kirjoittaja Aihe: Jarrupolkimen "jatkopalat"  (Luettu 4473 kertaa)

Samster

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 3
  • Racing Snail
Jarrupolkimen "jatkopalat"
« : 26.05.2011 23:45 »

Homman nimi on nyt se että ostettiin isompi penkki jota myös siirrettiin taakseppäin. Meitä ajaa 3 ukkoa samalla autolla ja nyt minulla, lyhimpänä on ongelmana että joudun kurottautumaan/venymään polkimiin jolloin ristiselkä irtoaa penkistä polkimien ollessa ääriasennossa. Onko olemassa jotain "jatkopaloja" polkimiin vai täytyykö itse viritellä jotain? Ajoasento ja tasapaino on muuten erittäin hyvä nyt mutta geenit on tehnyt minusta persjalkaisen :)

Nimimerkki: Ajanko puukengillä
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
No price is too high to pay for the privilege of owning yourself.
Team Noobs/Xon

SMotor

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Jarrupolkimen "jatkopalat"
« Vastaus #1 : 26.05.2011 23:50 »
Taitaa muuten olla niitä lisäpolkimia tai mitä onkaan. En sitten tiedä miten nopea niitä on vaihdella edestakas.
En itse ole koskaan sellaisia käyttänyt mutta nähnyt.

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Jarrupolkimen "jatkopalat"
« Vastaus #2 : 27.05.2011 06:38 »
Olisiko täsä ratkaisu? Billet polkimet jonka poljinpinnan voi muttaa lähemmäs yhdellä ruuvilla..

« Viimeksi muokattu: 27.05.2011 06:45 kirjoittanut sirace »

Reima

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 208
    • http://www.pengerkoski.com
Vs: Jarrupolkimen "jatkopalat"
« Vastaus #3 : 27.05.2011 07:38 »
Ne pyöreät epäkeskot polkimissa voisi toimia tässä tapauksessa. En tiedä, mikä niiden oikea nimi on, mutta lapsilla niitä näkee jonkun verran.

T1mo

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 134
Vs: Jarrupolkimen "jatkopalat"
« Vastaus #4 : 27.05.2011 07:47 »
Tee se itse ratkasuna etit about 10cm halkasijan puun ja sitten siitä teet kaks sopivaa ''kiekkoo'' joihin poralla reijät ja sit polkimiin kiinni :D.. Tämmösen ratkasun näin p-cupin kisoissa jossain cadet tjsp luokan autossa. Ei mikään kaunein ratkasu, mutta ihan ok tilapäisviritelmä ;)


 

Team Laine Verkkokauppa