Kirjoittaja Aihe: Yamaha-Cupista ehdotus  (Luettu 4433 kertaa)

iskä

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 816
  • Kotirata: Vihti
  • Moottorimerkki: TM/ TT- rock/ yamaha
  • Runkomerkki: Ninar
Yamaha-Cupista ehdotus
« : 31.05.2011 12:57 »
Kun moottoreiden ja rungon viivakoodit jaetaan katsastuskortin yhteydessä, niin eikö ne voitaisi laittaa kukin omassa teltassa paikoilleen, ettei tarvii enää samanlaista rumbaa käydä läpi, kuin Helsingissä oli?
<jos se porukka sai tarrat pysymään paikoillaan, niin en myönnä olevani huonompi asian suhteen
.

Reima

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 208
    • http://www.pengerkoski.com
Vs: Yamaha-Cupista ehdotus
« Vastaus #1 : 31.05.2011 13:35 »
Jollain toisella voi olla vaikeuksia saada tarroja pysymään.Joku ei kuitenkaan viitsi pyyhkäistä hiekkapaperilla sylinteriä ennen tarranliimausta ja sittenhän se menee mielenkiintoiseksi, kun finaalin jälkeen tarraa ei löydy...

Eski

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Yamaha-Cupista ehdotus
« Vastaus #2 : 31.05.2011 14:15 »

Aika monelta ne tarrat lähti moottoreista irti Tattarisuollakin, vaikka pari-kolme tuntia seistiinkin vesisateessa tarrojen liimailun takia  :o

Toinen ihan typerä sääntö on, että parcferme -renkailla ei voi ajaa lämppäreitä raketissa. Erityisesti sunnuntai aamuna on aivan hölmöä ajaa vanhoilla renkailla...

Eski




epä

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 323
Vs: Yamaha-Cupista ehdotus
« Vastaus #3 : 01.06.2011 13:25 »
Terve

Meidän mielestä Uudistetut Yamaha Cup säännöt olivat todella onnistuneet:
Lauantain ja Sunnuntain erilliset kilpailut yksillä ja samoilla renkailla.
-Molempina päivinä kärki oli suunnilleen sama, joten he eivät ainakaan kärsineet tuplakisa järjestelystä.
-Met pääsimme mukaan 7 lähtöön, eli kilpailumahdollisuuksia oli puolitoista kertainen määrä viime vuotiseen.
-Kärki ajoi sunnuntain finaalissa suunnilleen yhtä kovaa kuin lauantain ensimmäisissä erissä,
 joten renkaatkin kestivät useimmilla loppuun asti hyvästä vauhdista huolimatta.

Varikolla ja kilpailun järjestäjän kanssa kävimme keskustelua Yamaha Cupin statuksesta ja luonteesta:
Esitänpä siis omat teesinin:
-Yamaha Cup on kansallinen luokka. Ymmärtääkseni siis kysessä on koko Perheen Harrastus.
 Aikaa ja rahaa menee kuitenkin sen verta, ettei se voi olla vaikuttamatta koko perheeseen.
 Kyllä me mekaanikot (Isät) haluamme nähdä jälkikasvumme radalla,
 meille ei ihan riitä My Laps tulokset, joilla Monakon kiinnityksiä tehtaillaan.
-Viikonlopun Pääluokka/Täyteluokka keskustelut kulminoituivat Torstain harjoitusajojen lukumäärään luokittain.
 Asiahan on ihan puhdas sopimuskysymys: a) Kaikki ajavat saman määrän harjoituksia (Sama osallistumismaksu).
 b) Kitin kilpailukutsussa Pääluokaksi nimettävä (Karnevaali tai Cup) saa ylimääräisen vuoron, mikäli aikatalulut sallivat.
 Loppuupahan turha huopaaminen harjoituspäivänä montako kertaa pääsee radalle.

Esa
Minä mitään tiedä.

iskä

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 816
  • Kotirata: Vihti
  • Moottorimerkki: TM/ TT- rock/ yamaha
  • Runkomerkki: Ninar
Vs: Yamaha-Cupista ehdotus
« Vastaus #4 : 02.06.2011 09:53 »
Jep..
kilpailusäännöissä ei ole mitään muutettavaa. vaikka tämä systeemi imee mehut aika tarkkaan huoltajaltakin.
mutta toi koodaamisen kesto hiertää.
huoltajien "kisakatsomo" taas taisi olla Helsingissä rata kohtainen erikoisuus, jonka muuttamisesta sai lisä ohjelmaa lauantaille ;D
« Viimeksi muokattu: 02.06.2011 09:56 kirjoittanut iskä »
.


 

Team Laine Verkkokauppa