Kirjoittaja Aihe: Yamaha Mäntä  (Luettu 4186 kertaa)

epä

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 323
Yamaha Mäntä
« : 09.08.2011 11:22 »
Terve

Olen kuullut huhua, että Jammun vanha mäntä tappeineen poistuisi siirtymä-ajan jälkeen luokkarista.
Eli uuden männän pakkokäyttö kisoissa tämän jälkeen.

Mikähän tämän kiusan takana perusteluna on?
Vanhoja mäntiä on maalima pullollaan, koskaan tilattaessaan ei tiedä kummanlaisen saa kotiutettua.
Ei tämä ainakaan tavallisen harrastajan lompakkoa säästä.
Kilpailullista etua en usko kenenkään saavan, ajaa sitten vanhalla tai uudella männällä.
Minulle 30E maksava mäntä on parempi kisamäntä kuin 60E maksava, on se sitten uusi tai vanha malli.
Olen tässä vuosien varrella keränny pienen "Halpojen" mäntien varaston, jota en kerkiä käyttää pois ennen
seuraavaa Cuppia (jonka jotkut ovat maininneet siirtymä-ajan takarajaksi)
Eli minua ainakin nyppii kyseinen ehdotus suunnattomasti.

Ehdotus:
1) Haudataan älyvapaa ehdotus "uuden männän pakkokäyttöstä" sinne mistä se on tullutkin ja oikeasti syvälle.
2) Laitetaan siirtymä-aika loppumaan varovaisesti vaikka vuonna 2020 tai 2030.

Esa Silomaa
Minä mitään tiedä.

piku

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 133
Vs: Yamaha Mäntä
« Vastaus #1 : 09.08.2011 12:31 »
Joo luokkari kuva on molemmista männistä mutta eiköhän nuilla kauppiaillakin ole noita vanhan tyyppisiä mäntiä varastoissaan ihan useemman vuoden ajaksi
Tuossa kun viimeksi männän vaihdoin niin tuli vanhaa mallia ja sattumoisin kepeellä tapilla
Itse en ole kuullut et olis tuolla männällä jokin siirtymä aika  ??? :o
Kovasti harjotellaan/huolletaan

katito

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 127
  • Kotirata: Hyvinkää Tuikkala
Vs: Yamaha Mäntä
« Vastaus #2 : 09.08.2011 13:22 »
Onhan luokitustodistuksessa kahta eri kampiakseliakin niin miksei sitten olisi myös kahta eri mäntää?


 

Team Laine Verkkokauppa