Kirjoittaja Aihe: Siirtopolkimet, Cadet 60  (Luettu 7024 kertaa)

Jucci

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 3
Siirtopolkimet, Cadet 60
« : 26.05.2010 14:13 »
Elikkäs 5v. poitsulla on kova into päästä auton rattiin, mutta fyysiset mitat jalkojen osalta eivät vielä ajamiseen riitä. Koparoiden pidennysleikkaukset ovat jopa Vironkin puolella hinnoissaan, joten täytynee tyytyä auton modaamiseen... Olisiko Teillä vinkkejä/ kuvia siirtopolkimien toteutuksesta mikroon. Runko on Tonykart. Kiitokset jo etukäteen!

junnu a

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 81
Vs: Siirtopolkimet, Cadet 60
« Vastaus #1 : 26.05.2010 22:41 »
osta sellaiset muovi tötsät kiinnitetään kuusio koloavaimella tai siirrä polkimet penkki mahollisimman lähelle toisia

Jucci

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: Siirtopolkimet, Cadet 60
« Vastaus #2 : 01.06.2010 13:35 »
Mistäs noita "muovipömpeleitä" sais hankittua?

junnu a

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 81
Vs: Siirtopolkimet, Cadet 60
« Vastaus #3 : 01.06.2010 15:38 »
ne eivät ole järin suuria mutta paikallisesta karting liikkeestä yms

jorgos

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 12
Vs: Siirtopolkimet, Cadet 60
« Vastaus #4 : 04.06.2010 12:37 »
Itse tein helposti kiinnitettävän ja irrotettavan siirtosarjan muovisista hydrauliputken kiinnikkeistä, jotka kiinnitetään polkimien putkiin. Putkikiinnikkeisiin ruuvataan kiinni lattarauta tms. jonka paksuudella voi säätää polkimen etäisyyden mieleisekseen.
Kiinnikkeitä löytyy hydrauliputkia myyvistä liikkeistä. Hintaa niille tuli 10€ ja pätkä lattarautaa sattui löytymään pajalta. Halpa ja toimiva ratkaisu.

junnu a

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 81
Vs: Siirtopolkimet, Cadet 60
« Vastaus #5 : 04.06.2010 12:46 »
huom kaikki polkimet eivät mene toiselta puolelta kiinni niihin vain käy nuo muovitötsät jos kilpailee niin itse hitsatut lisät ovat kiellettyjä

rämeairo

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 399
  • Sairasta menoa
    • Daddy's Racing
  • Kotirata: Tuikkala
  • Moottorimerkki: parilla
  • Runkomerkki: Art gp
Vs: Siirtopolkimet, Cadet 60
« Vastaus #6 : 04.06.2010 19:24 »
ostoilmotusta vaan. Itelle tarjottiin kolmea eri mallia. Mainostetaan nyt että Laineelta löytyy 100mm lähemmäksi tuovia polkimia todella hyvään hintaan. Itse kuitenkin olin jo luvannut oottaa CRG rungosta otetut siirto hilppeet, jotka sai pienillä patenteilla Swiss hustrlerin runkoon.
Onneksi kuski voi aina syyttää mokaanikkoa

Jucci

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: Siirtopolkimet, Cadet 60
« Vastaus #7 : 08.06.2010 12:28 »
Kiitokset vastauksista! Eiköhän näillä vinkeillä saada homma alkuun.  ;)

arsalone

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 163
Vs: Siirtopolkimet, Cadet 60
« Vastaus #8 : 08.06.2010 13:40 »
meillä on käytössä tämmöiset
http://dl.dropbox.com/u/6217609/kart.jpg

Noihin olen laittanut lisäksi päälle vielä sellaiset itsehitsatut jatkeet ja superlonia selkänojaksi, kun ei meinaa silti riittää mitta pojalla.
Tuossa on vaan huonona puolena että polkimet liikkuu ylöspäin kun polkaisee. Ei tosin mestaria itseään tunnu haittaavan

Prepadator

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 50
    • Vauhtipuisto kartingkerho
Vs: Siirtopolkimet, Cadet 60
« Vastaus #9 : 11.06.2010 14:04 »
Kannattaa varmaan kanssa kokeilla kääntää polkimet toisin päin itse kun alotin minulla oli aikuisten runko joten isä käänsi polkimet ja hyvin yltyin sen jälkee :)


 

Team Laine Verkkokauppa