kartingforum.fi
Kartingkeskustelu => TAG => : CHR 21.04.2010 10:40
-
MPT-racingin sivuilta bongasin tällaisen koosteen muutoksista http://www.mpt-racing.fi/muutokset_2010.htm (http://www.mpt-racing.fi/muutokset_2010.htm)
-
Perseestä!
-
Hienoa :D
-
http://www.kart-rotax.com/news/news.html (http://www.kart-rotax.com/news/news.html)
-
Kaasari-säännön muutoksen syyt ja päättely logiikka olisi kiva kuulla.
Kaikkia noita osia saa uutena ja yleisesti kaupasta, kaikki ne ovat tuohon kaasariin tehtyjä.....wtf ?
Tehtaan tekniset säännöt:
http://www.mpt-racing.fi/kv_saannot_2010.pdf
Tuossa oli muutama muu pikkuasia vielä edellä mainittujen lisäksi, esimerkiksi:
-Kytkimen ja kytkinkellon mitat ovat nyt määritelty. Samoin on määritelty mistä kohden kytkintä saa löytyä rasvaa ;D
-Tulpanjohdolla on minimi mitta.
-Sytytystulppa listalle oli tulleet mukaan lämpöarvot 24 ja 34 (vai oliko nämä jo aikaisemmin??)
-
Kaasari-säännön perustelut olisi kiva kuulla?
Kaikkia noita osia saa uutena ja yleisesti kaupasta, kaikki ne ovat tuohon kaasariin tehtyjä....wtf ?
Tekniset säännöt:
http://www.mpt-racing.fi/kv_saannot_2010.pdf
Tuossa oli muutama muu pikkuasia vielä edellä mainittujen lisäksi, esimerkiksi:
-Kytkimen ja kytkinkellon mitat ovat nyt määritelty. Samoin on määritelty mistä kohden kytkintä saa löytyä rasvaa ;D
-Tulpanjohdolla on minimi mitta.
-Sytytystulppa listalle oli tulleet mukaan lämpöarvot 24 ja 34 (vai oliko nämä jo aikaisemmin??)
Saat kymmenen pistettä jos saat perustelut selville :D