kartingforum.fi
Kartingkeskustelu => TAG => : Jarno_71 13.05.2010 19:37
-
http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=533780
Kiitokset järjestäjille ja kilpakumppaneille. Mukavat kisat
loistavassa säässä. Erityiskiitos Team MKR - Markku ja Jukka!
Hienoa työtä lähtökohdat huomioiden. Vain kuskissa oli
parannettavaa. Mukavaa oli... :)
-
Mukavasti ollu porukkaa! Ei muuta, ku ens viikolla TAG-iltakisaan lepardikuskit!
-
Ohessa taas hieman kuvaa tokasta finaalista... ekasta finaalista ei jäänyt kerrottavaa kun kaasuvaijerin nippa sanoi sopimuksen irti kakkospaikalta ekan kierroksen puolivälissä.
Paljon autoja ja hyvät skabat :)
http://vimeo.com/11717800
-
Hienoa katseltavaa (vaikka lopussa ohi menitkin :P). Kiitos!
-
Erityiskiitos Team MKR - Markku ja Jukka!
Hienoa työtä lähtökohdat huomioiden. Vain kuskissa oli
parannettavaa. Mukavaa oli... :)
Eipä kestä. Pikkuisen meinasi tulla kiirus, mutta hyvä tuli.
Hienoa kisaamista. (ja siellä katsomossa jännittää enemmän kuin itse ajaessa :o)
-
Mukavaa kisailua oli, siistiä ajamista ennen kaikkee
Asiat, jotka vaativat tarkkuutta / parannusta jatkossa:
1. vetoauton itselukkiutuminen avaimet, rahat ja vesipullot sisällä (oma moka ???)
2. erään ruotsalaislähtöisen huonekalukaupan henkilövaat, jolla kartin paino kotona mitattiin 180kg, ja joka radan vaa´alla todettiin olevan 155kg... aiheutti hieman harmaita hiuksia, kun rahat oli lukkiutuneessa autossa ja piti ostaa lyijyä reippaasti, kiitos luoton antamisesta pirkolalle ;D
-
Erityiskiitos Team MKR - Markku ja Jukka!
Hienoa työtä lähtökohdat huomioiden. Vain kuskissa oli
parannettavaa. Mukavaa oli... :)
Eipä kestä. Pikkuisen meinasi tulla kiirus, mutta hyvä tuli.
Hienoa kisaamista. (ja siellä katsomossa jännittää enemmän kuin itse ajaessa :o)
Jännititkö tiimin runkojen suoruuden säilymistä keskinäisessä kamppailussa?
-
Jännititkö tiimin runkojen suoruuden säilymistä keskinäisessä kamppailussa?
Ei, vaan se että säilyykö kuskit hengissä lipulle asti. ;D ;D
-
Eihän siinä mitään ollu, kai...?. No, ehkä lähdössä aavistuksen omainen osuma? :o
Kun sössin hevosenkengän :-\, niin tuli toinen Spirit heittämällä sisältä ohi seuraavaan vasuriin...
ovi oli auki. Team Spirit! :D
-
Kunhan vaan veistelin. Enemmän vaarallisia tilanteita oli varikolla kun mekaanikot työntelivät kärryjä verissään... ;)
-
1. vetoauton itselukkiutuminen avaimet, rahat ja vesipullot sisällä (oma moka ???)
Volvo? Moisesta on omakohtaisia kokemuksia ja radanvarrelta kotiin toistasataa kilomeetteriä sunnuntaipäivänä. Pistää vissiin ovet lukkoon, jos avaimet ei ole ratissa.. :/
-
Suurimmat hässäkät oli siis varikolla. Yksi mekaanikko sai kartin päälleen (onneksi
auto jäi ehjäksi) ja yksi kuljettaja on kai Vihdin varikolla vieläkin lukittuneen autonsa kanssa...
Mitäköhän Lahdessa tapahtuu!? ??? Tulkaa paikalla ihmettelemään 10.6.
-
volkkari on kyseessä, en tiennyt että siinäkin pitäisi moisesta murehtia. anyhow, parin tunnin matkan päästä saatiin vara-avaimet ja kotona köllötellään jo :)
lahdessa mukana kaksin avaimin ;D
onko muuten porukka kiertänyt lentola cuppia (kaanaa cup)? säännöistä en löytänyt erityisiä painorajoja eri koneille, joten oletetaanko, että tuo leopard cupissa oleva 170kg on ok?
-
onko muuten porukka kiertänyt lentola cuppia (kaanaa cup)? säännöistä en löytänyt erityisiä painorajoja eri koneille, joten oletetaanko, että tuo leopard cupissa oleva 170kg on ok?
Viime kaudella mentiin TAG painoilla.
-
volkkari on kyseessä, en tiennyt että siinäkin pitäisi moisesta murehtia. anyhow, parin tunnin matkan päästä saatiin vara-avaimet ja kotona köllötellään jo :)
lahdessa mukana kaksin avaimin ;D
onko muuten porukka kiertänyt lentola cuppia (kaanaa cup)? säännöistä en löytänyt erityisiä painorajoja eri koneille, joten oletetaanko, että tuo leopard cupissa oleva 170kg on ok?
Suomen Tag-sarjassa on Leopardin paino myös laskettu 170 kiloon :D
www.rokcupfinland.com
-
TAG Suomensarjassa Leopard 170 kg, mutta X30 176 kg.
Leopard Cupissa molemmat myllyt 170 kg.
-
..ja jottei mee liian helpoks, niin CUP:ssa X30:n paino on 174kg. nyt painoero Leooardin ja X30:n välillä on liian suuri, mielestäni maksimi on noin 4kg.
nimim. katkera x30:n omistaja
-
Joo ei noissa sarjoissa missä saa ajaa monella eri merkin moottorilla ole koskaan painot oikein, mulla on itsellä X30 ja Rotax, testasin Lahdessa molemmat moottorit samoilla renkailla ja aina Rotax nopeampi ja silti ajetaan TAG:ssa pienemmällä painolla. Testasin 2:lla eri renkaalla, Mojoilla D2 sekä Vegalla SL6 tulos sama. Hyvä syy ajaa vain Leopard cuppia ja Rotaxia.
Jykä