kartingforum.fi
Kartingkeskustelu => Aloittelijoiden kysymykset => : TOP-67 22.04.2017 11:45
-
Näyttäisi ym. koneet olevan suosituimpia. Miten käytännössä, kumpi huolettomampi/ parempi harrastekäytössä ja kumpi kestävämpi?
Miten huollot eroavat toisistaan, siis huoltovälit ja huoltohinnat teetätettyinä?
Sitten vielä kilpailuasiaa (asiasta ymmärtämätön), miksi ihmeessä näille eri koneille pitää järjestää omat kisansa?
Eikö olisi lajin kiinnostavuuden kannalta hienoa, jos kaikki olisi samalla viivalla merkkiin katsomatta?
-
Eikö olisi lajin kiinnostavuuden kannalta hienoa, jos kaikki olisi samalla viivalla merkkiin katsomatta?
TAG Suomensarja
-
Eikö olisi lajin kiinnostavuuden kannalta hienoa, jos kaikki olisi samalla viivalla merkkiin katsomatta?
TAG Suomensarja
125 Master Oulussa
-
Molemmilla pärjää harraste- ja kilpakoneina oikein hyvin. Rotax on hyötymoottorista tehty kilpakoneversio. X30 on tehty kilpakoneeksi alkujaankin. Rotax Maxissa on pakoaukonsäädin x30ssa ei. X30 on enemmän kierroskone. Rotaxissa parempi alavääntö. Rotaxissa lienee olevan evonakin vähän pitempi huoltoväli?
-
Rotaxissa lienee olevan evonakin vähän pitempi huoltoväli?
Huoltoväli taitaa olla suoraan verrannollinen meksun intoon huoltaa/huollattaa myllyä... ;) Kouvolassa ajettiin (ainakin) kaksi voittoa viime kesänä huolletulla mosalla. :D
-
Tuurilla siis mentiin. Kun se loppuu tuloksena on yleensä metalliromua