kartingforum.fi
Kartingkeskustelu => Kansainvälinen karting => : LynX 16.10.2012 09:13
-
Bridgestone Cup EM pidetään tänä vuonna Saksan Kerpenissä
http://www.kart-club-kerpen.de/news.html
Bridgestone Cup sivusto, jonne varmaankin tulee aikanaan myös 2012 osallistujat ja tuloksiakin
http://www.bridgestone-cup.ch/co/en/
Kisassa ja Suomi-teltassa 5 kuskia:
KF3 Puhakka (27), Manninen (28)
KF2 Tujula (12), Leskelä (13)
KZ2 Aho (29)
-
Nyt tuonne radan sivulle on tullut lista osallistujista
Ja luokissa kilpailijoita KF3 32 kpl, KF2 23 kpl, KZ2 38 kpl
http://www.kart-club-kerpen.de/documents/download/b/Y29udGVudC9OZXdzLUZpbGVzLzIwMTIvTWVtb3JpYWwvNDRkZS10ZWlsbmVobWVybGlzdGVfbWVtb3JpYWxfYnJpZGdlc3RvbmVfY3VwLnBkZg==.html
-
Eka treenipäivä takana ja kalusto vielä kaikilla ehjänä :)
Juniori tuumasi että eka kertaa ulkomailla rata ei ole kiva. KF kuskit taas pitää radan vauhdista ja pompuista - eli tiedä sitten. Kanttarit kyllä aika pahoja ja rata kapea ainakin vaihteellisille. Mutta näillä mennään ja rataa opetellaan. Kyydin puolesta työtä mutta huomennakin harkkaa vielä.
-
Eka treenipäivä takana ja kalusto vielä kaikilla ehjänä :)
Juniori tuumasi että eka kertaa ulkomailla rata ei ole kiva. KF kuskit taas pitää radan vauhdista ja pompuista - eli tiedä sitten. Kanttarit kyllä aika pahoja ja rata kapea ainakin vaihteellisille. Mutta näillä mennään ja rataa opetellaan. Kyydin puolesta työtä mutta huomennakin harkkaa vielä.
Eli kaikesta päätellen tarvitaan kohtuullinen aika-ajo ja loistavat lähdöt. Jos rata on kapea niin eihän ne ohi pääse kun kärkeen menee heti alusta. ;) Tsemppiä ja välitykset kohdalleen.
-
Kiitos vaan tsempistä.
Välitykset teetti kyllä jonkun verran hommia. Ja kaluston erien jälkeinen "fiksailu" :)
Kisat nyt siis takana ja Suomi-teltta onnistui kyllä ihan kohtuudella.
Tulokset http://www.kart-club-kerpen.de/events/2012/Memorial/Graf-Berghe-von-Trips-Memorial-und-Bridgestone-Cup-European-Final-in-Kerpen-104.html
Kisakuvia http://kartfoto.de/index.php?option=com_zoom&Itemid=104&catid=651
Kolmosissa Juuso teki varmaa perustyötä ja Jannekin väläytti 2.erän hyvällä nousulla.
Finaleissa sijoilla 9. ja 18.
Kakkosissa Jaakko jäi vain hitusen paalusta ja erät kärjen tuntumassa. Finalissa 7.
Tuomas teki tasaista työtä kympin sakissa ja lopulta 11.
Kartingin kunkut vaihteellisissa tarjosivat "rookie" Emilille kohtuu kovaa purtavaa ja välillä tuntui huonolta.
Aika-ajon keskikastin lähtöpaikka 22. kun johti molempien erien kohtuu hyvät lähdöt ekojen mutkien tilanteissa
keskeytyksiin. Onnekkaasti kuitenkin sekkareiden kautta finaaliin ja lopulta 24.
Rata oli tietysti kaikille uusi ja useimmille myös luokatkin. Mutta suhteelliset ajat parantuivat rataan ja
kisarytmiin tottumisen myötä.
Ilmat oli "kevään" aurinkoiset ja järjestelyt toimivat saksalaiseen tapaan hyvin.
Ja kylläpä se Kerpenin suuri Schumikin tuolla paikalla oli. Taisipa jälkikasvunsa jo kolmosissa kisata