kartingforum.fi
Kartingkeskustelu => TAG => : mikeMCdonald 17.12.2014 23:48
-
Löysittekö jotain poikkeavaa?
-
vanhassa kaasarissa ei saa enää käyttää kuin 5,2gr kohoja...
-
Specific regulation for Dellorto VHSB 34 QS and QD Carburetor slide shows digits “40” in casting. Jet needle must be stamped with “K98”. Two floats marked "3,6 gr" or “5,2 gr” are legal to be used only (valid for 125 Junior MAX and 125 MAX). Two floats marked “5,2 gr” are legal to be used only (valid for 125 MAX DD2)
Siis DD2;ssa.
-
Jos näitä "euro-sääntöjä" luetaan kirjaimellisesti, niin siellä oli myös mainittu että jokaisessa kisassa on sallittu kahdet slicksit, ja kahdet sadekelinrenkaat. Mikäli sama sääntö olisi suomen sarjassa, tarkoittaisi se n. 1000 €:n rengaskuluja/viikonloppu (pelkästään kuivalla ajettaessa, jos mukaan lasketaan perjantain treenisetti).
Ilmeisesti järjestäjällä on kuitenkin vapauksia muuttaa sääntöjä paikallisesti.
-
Moi,
MPT:n sivulla sanotaan paksulla tekstillä, että teknisiä sääntöjä noudatetaan moottorin osalta.
-
Ei ole tekninen sääntö, mutta oleellinen muutos säännöissä menneisiin kausiin (lainaus MPT:n sivuilta http://www.rmcfinland.net/ (http://www.rmcfinland.net/)):
Kauden 2015 Grand Final paikat on jaettu
2015 Grand Finaliin pääsee suomesta ajamaan kaikkiaan kahdeksan kuljettajaa!
Junior luokasta kaksi, Senior luokasta kaksi, DD2 luokasta yksi, Master luokasta kaksi ja DD2 Master luokasta yksi kuljettaja.
Aika makeeta, äkkiseltään voisi veikata että lisäpaikat motivoi vielä kovempaan taisteluun kärkisijoista 8)
-
kai tulet mukaan yrittämään??? ;D
-
DD2
SQ muutos Minimi 1.30
-
joo, ei ihme, että luvataan uusien osien kestävän pidemmänkin huoltovälin ;D
-
kai tulet mukaan yrittämään??? ;D
Heti kun maailmanfinaaliin pääsee kaksi parasta sarjasta MiniMax Masters ;D