Kirjoittaja Aihe: AKK:n uusi PJ  (Luettu 5119 kertaa)

Unnu

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 45
AKK:n uusi PJ
« : 26.11.2011 23:02 »
Kopsattua tietoa:

Juhani Pakarista AKK:n uusi puheenjohtaja
AKK-Motorsport ry:n liittokokous on kokouksessaan Helsingissä valinnut Juhani Pakarin liiton puheenjohtajaksi seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi. Toimitusjohtaja, liikennelentäjä Pakari (46) seuraa tehtävässään liittoa pitkään johtanutta Kari O. Sohlbergia.

- Lähdin kahden vuoden suostuttelun jälkeen ehdokkaaksi AKK:n puheenjohtajavaaleihin. Päätös ei ollut helppo, koska tehtävä on hyvin vaativa. Suomalaisella autourheilulla on huikea historia, menestys on kansainvälisesti katsottuna aivan poikkeuksellisen hyvä. AKK:n erittäin pitkäaikainen puheenjohtaja Kari O. Sohlberg on ollut rakentamassa tätä huikeaa menestystä, siitä suuri kiitos ja kunnia hänelle, kiittää vastavalittu puheenjohtaja edeltäjäänsä.

-Olen erittäin otettu tullessani valituksi tähän vaativaan tehtävään, jonka otan vastaan nöyrin mielin. Olen vaalikampanjassani korostanut avointa vuoropuhelua jäsenistön ja keskusjärjestön välille. Tulemme hallituksessa kuuntelemaan kenttää herkällä korvalla, haluamme haastaa ajatuksia ja tulla haastetuksi. Johdon vaihtuminen tulee luonnollisesti tarkoittamaan muutoksia johtamisessa, mutta muutokset tullaan tekemään harkiten, eikä niitä tulla tekemään vain muutoksen vuoksi. Tavoitteena on saada kaikki suomalainen autourheilu toimimaan AKK:n alaisuudessa ja se edellyttää luonnollisesti avointa ja hyvää vuorovaikutteista yhteistyötä kaikkien lajiryhmien kanssa, Pakari linjaa tulevaisuuden tavoitteita.

Lisätietoja:
Juhani Pakari (puheenjohtaja 1.1.2012 alkaen), 045 679 7979
Anu Haapalainen, viestintäpäällikkö, 040 565 3946


DSMarko

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 768
Vs: AKK:n uusi PJ
« Vastaus #1 : 27.11.2011 00:18 »
 ;D

Pakari on hyvä valinta.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallinnassa, et aja tarpeeksi kovaa"
Mario Andretti

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: AKK:n uusi PJ
« Vastaus #2 : 27.11.2011 09:32 »
Toivotaan että keskittyvät ekntän palautten kuuntelemiseen ja kaikkien lajien tasapuoliseen kehittämiseen ja puhtaan järjen käyttöön.

ÄsLaihomäki

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 607
    • ÄssäLaihomäki
  • Moottorimerkki: Rotax Max
Vs: AKK:n uusi PJ
« Vastaus #3 : 27.11.2011 11:15 »
En mä ollut ajatellutkaan että AKK:n puheenjohtajana vois toimia joku muu kuin Kari O. ja eipä mun elinaikana ole muita virassa ollutkaan. Kartingin kannalta Pakari varmasti hyvä valinta.
^Tietoa 3% Varikkohuhuja 14% Harhaanjohtamista 83%

DSMarko

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 768
Vs: AKK:n uusi PJ
« Vastaus #4 : 27.11.2011 12:19 »
Kaikki kunnia toki Sohlbergille. 30 vuotta AKK:n puheenjohtajana. Jos Pakari vetää yhtä pitkän pj-putken, seuraaja valitaan vuonna 2041..meidän kuski on silloin 43 ja mä luultavasti kattelen ruohoa alapuolelta...




« Viimeksi muokattu: 27.11.2011 12:22 kirjoittanut DSMarko »
"Jos kaikki tuntuu olevan hallinnassa, et aja tarpeeksi kovaa"
Mario Andretti

jomi

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 103
Vs: AKK:n uusi PJ
« Vastaus #5 : 05.12.2011 16:41 »
Viisikymmentäluvulla syntyneenä luulin, että Kekkonen on korvaamaton ::) :o - kunnes huomasin että ja nyt jo näin kävi myös AKK:ssa. Toivon sydämestäni uudelle pj:lle menestystä ja viisautta kuunnella esim. mitä kilpailijat, kilpailujen järjestäjät, talkooporukat ja muut sidosryhmät haluavat.
jouni Väisänen


 

Team Laine Verkkokauppa