toi on junnuilla varmaanki ihan ok. taitavat kaverit ajelee 78 rattaalla, mutta suorille ajo ei tökkiä pätkääkään sillo.
kaikki ob vähän koneen luonteesta kiinni
Kiitoksia "iskä"lle avusta. Meidän kierroskoneelle oli 82 sopiva, tai ainakin 18 kierroksen kokemuksella tästä radasta (aika-ajot jäi väliin kaasarin lopetettua yhteistyö ekan kierroksen puolivälissä) se oli pienin takaratas, mihin hatarat ajolinjat antoivat mahdollisuuden tälläkertaa. Finaalissa jäimme enää sadasosan tai kaksi nopeimmasta kierroksesta, kun kaasaritestissä olimme vielä 1,6s ja esifinaalissa 0,6s kärkeä hitaampia.
Ajolinjojen parantuessa piikki tai jopa kaksi pienempää tälle motille.
Hyvinkään rata oli ihan kiva, mutta ohituspaikkoja niukasti tai sitten poika ei vielä osannut niitä löytää.
Meillä toimi 11/80 parhaiten (2M2), sillä moottori otti 82 rattaalla 11920 kierrosta ja esifinaalissa 80 rattaalla 12000 kierrosta. Aikakin oli vielä esifinaalissa kohdillaan, mutta sitten... Mekaanikko ei tajunnut, että rata tahmaa niin pahasti kun TAG luokka ajoi välissä kaksi finaalia, enkä tajunnut levittää autoa takaa. Pojan meno tahmasi finaalissa pudoten 3. -> 6. ja kierrosajat olivat päivän huonoimmat.
Ei sinällään meitä haittaa, sillä emme jahtaa nousupisteitä
Hauskaa kuitenkin oli ja opittiin taas lisää auton säädöstä
. Toivottavasti saadaan Hyvinkäälle lisää kisoja - Poika tykkäsi radasta kovasti.
Kiitos Hyvinkään porukalle hienosti järjestetystä kisasta!