Kirjoittaja Aihe: Iame X30 moottoripaketti  (Luettu 22540 kertaa)

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Iame X30 moottoripaketti
« : 03.04.2012 19:04 »
Tuli tänään hommattua tuollainen uusi moottoripaketti. Parin viikon päästä pitäisi päästä ruuvailemaan kiinni runkoon ja ei kun radalle. Pari kyssäriä tuli tähän alkuun mieleen:

1. Mitä 2T-öljyä ja millaisella prosentilla kannattaa ajaa?
2. Ratastuksia Lahti, Hyvinkää ja Vihti?
3. X30 Challenge osallistumismaksut/osakilpailumaksut?
4. Rengaspaineet?

Näin aloittelijana olisi kiva jos joku tietäväinen voisi vähän antaa suntaa näihin säätöihin, niin pääsisin alkuun. Jos edes samalla kierroksella pääsen ruutulipulle, niin olen voittaja :)
Vauhti pidentää aikaa!

Jari N

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #1 : 03.04.2012 23:11 »
Tuli tänään hommattua tuollainen uusi moottoripaketti. Parin viikon päästä pitäisi päästä ruuvailemaan kiinni runkoon ja ei kun radalle. Pari kyssäriä tuli tähän alkuun mieleen:

1. Mitä 2T-öljyä ja millaisella prosentilla kannattaa ajaa?
2. Ratastuksia Lahti, Hyvinkää ja Vihti?
3. X30 Challenge osallistumismaksut/osakilpailumaksut?
4. Rengaspaineet?

Näin aloittelijana olisi kiva jos joku tietäväinen voisi vähän antaa suntaa näihin säätöihin, niin pääsisin alkuun. Jos edes samalla kierroksella pääsen ruutulipulle, niin olen voittaja :)

Sulla sitten aikalailla sama tilane, ku mulla, joten toivottavasti törmäillään. Itse sain tänää ekat sauhut X30:sta.  ;D Valitettavasti en taida vielä itekää osata vastata niin varmasti kysymyksiis, että annan suosiol kokoneimpien vastata. Tuo prosentti taitaa olla 4%. :) Ja se vähäinen tieto mikä mulla on, niin osalistumismaksu per kisa taitaa olla..tai ainakin ollut aikaisempina vuosina 40€.

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #2 : 04.04.2012 08:38 »
Tuli tänään hommattua tuollainen uusi moottoripaketti. Parin viikon päästä pitäisi päästä ruuvailemaan kiinni runkoon ja ei kun radalle. Pari kyssäriä tuli tähän alkuun mieleen:

1. Mitä 2T-öljyä ja millaisella prosentilla kannattaa ajaa?
2. Ratastuksia Lahti, Hyvinkää ja Vihti?
3. X30 Challenge osallistumismaksut/osakilpailumaksut?
4. Rengaspaineet?

Näin aloittelijana olisi kiva jos joku tietäväinen voisi vähän antaa suntaa näihin säätöihin, niin pääsisin alkuun. Jos edes samalla kierroksella pääsen ruutulipulle, niin olen voittaja :)

Sulla sitten aikalailla sama tilane, ku mulla, joten toivottavasti törmäillään. Itse sain tänää ekat sauhut X30:sta.  ;D Valitettavasti en taida vielä itekää osata vastata niin varmasti kysymyksiis, että annan suosiol kokoneimpien vastata. Tuo prosentti taitaa olla 4%. :) Ja se vähäinen tieto mikä mulla on, niin osalistumismaksu per kisa taitaa olla..tai ainakin ollut aikaisempina vuosina 40€.

Kun nyt vain itsekkin malttais rauhassa odotella, että pääsee konetta kasaamaan. Varmasti törmäillään kesällä kisoissa, niin pidetään sitten peräpäässä vahtia ettei kukaan oikaise :))
Vauhti pidentää aikaa!

Jari N

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #3 : 04.04.2012 09:15 »
Kun nyt vain itsekkin malttais rauhassa odotella, että pääsee konetta kasaamaan. Varmasti törmäillään kesällä kisoissa, niin pidetään sitten peräpäässä vahtia ettei kukaan oikaise :))
Tämähä kuullostaa ihan sopimukselle!  :D Itse saavun tosin vasta sillä tavalla maisemiin, että 13.6. vois olla mun eka kisa. Sitä ennen jos pääsis lahtee treenailee...nii veri häpi oon.  ;D

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #4 : 04.04.2012 09:23 »
Kun nyt vain itsekkin malttais rauhassa odotella, että pääsee konetta kasaamaan. Varmasti törmäillään kesällä kisoissa, niin pidetään sitten peräpäässä vahtia ettei kukaan oikaise :))
Tämähä kuullostaa ihan sopimukselle!  :D Itse saavun tosin vasta sillä tavalla maisemiin, että 13.6. vois olla mun eka kisa. Sitä ennen jos pääsis lahtee treenailee...nii veri häpi oon.  ;D

Laitahan viestiä kun olet menossa Lahteen treenaamaan, niin koitan päästä mukaan. Vihti onkin jo vähän tutumpi, mutta Lahdessa en ole aiemmin ajanut.
Vauhti pidentää aikaa!

Tuninki

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 27
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #5 : 04.04.2012 15:27 »
Tervehdys.

Tässä olisi kolmas kaveri melko samassa tilanteessa. Uusi X30 paketti on parasta aikaa asennuksessa. Tuli tuohon vaihdettua parin ROKki vuoden jälkeen. Pari topicia löytyi, joissa vastauksia kysymyksiisi:

http://www.kartingforum.fi/forum/index.php/topic,8590.0.html
http://www.kartingforum.fi/forum/index.php/topic,8298.0.html

Ja tuostakin löytyy kun lukee läpi:

http://www.kartingforum.fi/forum/index.php/topic,10248.0.html

Itsekin asustelen Lahden seudulla joten varmaan radalla tavataan, viimeistään kisoissa.. (kunhan lumet nyt sulais!!)

Jari N

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #6 : 04.04.2012 15:41 »
Tervehdys.
Tässä olisi kolmas kaveri melko samassa tilanteessa. Uusi X30 paketti on parasta aikaa asennuksessa.
Itsekin asustelen Lahden seudulla joten varmaan radalla tavataan, viimeistään kisoissa.. (kunhan lumet nyt sulais!!)
Hienoa. Toivottavasti nähään ihan noin niigö muuteki radal, ku vain kisois, niin voi vähä vaihel aatoksia.  ;D

TJR

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 152
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #7 : 04.04.2012 19:42 »
Vega SL6:lla toimii 0,55-0,60 paineet ja ainakin Leopardilla 1L Shell Racing M:ää ja 16L 98E bensaa on sopiva kombo

Tuli tänään hommattua tuollainen uusi moottoripaketti. Parin viikon päästä pitäisi päästä ruuvailemaan kiinni runkoon ja ei kun radalle. Pari kyssäriä tuli tähän alkuun mieleen:

1. Mitä 2T-öljyä ja millaisella prosentilla kannattaa ajaa?
2. Ratastuksia Lahti, Hyvinkää ja Vihti?
3. X30 Challenge osallistumismaksut/osakilpailumaksut?
4. Rengaspaineet?

Näin aloittelijana olisi kiva jos joku tietäväinen voisi vähän antaa suntaa näihin säätöihin, niin pääsisin alkuun. Jos edes samalla kierroksella pääsen ruutulipulle, niin olen voittaja :)

tripla j racing

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 343
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #8 : 04.04.2012 19:59 »
Tuli tänään hommattua tuollainen uusi moottoripaketti. Parin viikon päästä pitäisi päästä ruuvailemaan kiinni runkoon ja ei kun radalle. Pari kyssäriä tuli tähän alkuun mieleen:

1. Mitä 2T-öljyä ja millaisella prosentilla kannattaa ajaa?
2. Ratastuksia Lahti, Hyvinkää ja Vihti?
3. X30 Challenge osallistumismaksut/osakilpailumaksut?
4. Rengaspaineet?

Näin aloittelijana olisi kiva jos joku tietäväinen voisi vähän antaa suntaa näihin säätöihin, niin pääsisin alkuun. Jos edes samalla kierroksella pääsen ruutulipulle, niin olen voittaja :)

ja tietysti oman sarjanne lisäksi osallistutte Tag Suomensarjaan? :)
pari sekuntia liikaa...:D

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #9 : 04.04.2012 21:10 »
Oon yrittäny epätoivoisesti kaivaa mielensopukoista tota taka-ratasta x30:selle..... Olisko ollu Lahti & Vihti 84-85 ja Hyvinkäällä piikki tai kaksi isompi?
Homman Pitää Olla Hauskaa

Jari N

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #10 : 04.04.2012 21:27 »
Oon yrittäny epätoivoisesti kaivaa mielensopukoista tota taka-ratasta x30:selle..... Olisko ollu Lahti & Vihti 84-85 ja Hyvinkäällä piikki tai kaksi isompi?

Mitenkäs se muuttaa tilanetta, jos mulla 86 takana ja ees 11 (oon käsittäny, et aika usein se etu on 10)?

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #11 : 04.04.2012 21:48 »
Mitenkäs se muuttaa tilanetta, jos mulla 86 takana ja ees 11 (oon käsittäny, et aika usein se etu on 10)?

Kyllä 97% ajaa 11 piikkisellä etusella. (taitaapi IAME toimittaa koneet 11piikkisellä?)
Jos omistaa toisen kytkinkellon, niin sateelle voi heittää silloin näppärästi 10piikkisen eteen.
Homman Pitää Olla Hauskaa

Jari N

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #12 : 05.04.2012 00:07 »
Mitenkäs se muuttaa tilanetta, jos mulla 86 takana ja ees 11 (oon käsittäny, et aika usein se etu on 10)?

Kyllä 97% ajaa 11 piikkisellä etusella. (taitaapi IAME toimittaa koneet 11piikkisellä?)
Jos omistaa toisen kytkinkellon, niin sateelle voi heittää silloin näppärästi 10piikkisen eteen.

Okei, kiitti. Tosiaa 10 oli eessä tuossa 100cc ja nytkö vaihoin x30:een, nii siin 11 eessä. Siitä tuo kummastelu, mut asia selkee.  :)

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #13 : 05.04.2012 08:14 »
Mitenkäs se muuttaa tilanetta, jos mulla 86 takana ja ees 11 (oon käsittäny, et aika usein se etu on 10)?

Kyllä 97% ajaa 11 piikkisellä etusella. (taitaapi IAME toimittaa koneet 11piikkisellä?)
Jos omistaa toisen kytkinkellon, niin sateelle voi heittää silloin näppärästi 10piikkisen eteen.

Kiitokset tuhannesti kaikille vastanneille :) On hienoa, ettei aloittelijoiden tarvitse ihan ummikkona lähteä rataa kiertämään!

Mites vielä pari kyssäriä! Paljonkos noin karkeasti auto painaa tyhjällä tankilla - siis iso runko ja X30 moottorisetti. Itse olen 187 cm ja 88 kg ukkeli, joten ei varmaan lyijypainoja tarvitse penkkiin pultata? Muusta ei niin väliä, sillä vauhtiin pari kiloa sinne tänne ei tässä vaiheessa ole merkitystä :)

Entäpäs kisanumerot. Tiedättekö oliko jollain numero 40 käytössä? Jos ei, niin ajelen sitten tuolla numerolla - mutta jos oli, niin ilmoita ihmeessä. Vaihdan tarvittaessa.
Vauhti pidentää aikaa!

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #14 : 05.04.2012 08:22 »
Tervehdys.

Tässä olisi kolmas kaveri melko samassa tilanteessa. Uusi X30 paketti on parasta aikaa asennuksessa. Tuli tuohon vaihdettua parin ROKki vuoden jälkeen. Pari topicia löytyi, joissa vastauksia kysymyksiisi:

http://www.kartingforum.fi/forum/index.php/topic,8590.0.html
http://www.kartingforum.fi/forum/index.php/topic,8298.0.html

Ja tuostakin löytyy kun lukee läpi:

http://www.kartingforum.fi/forum/index.php/topic,10248.0.html

Itsekin asustelen Lahden seudulla joten varmaan radalla tavataan, viimeistään kisoissa.. (kunhan lumet nyt sulais!!)

Moro,

Noi linkit olivat ihan huippuja :) Laitetaanhan puolin ja toisin viestiä, niin koitetaan päästä Lahteen samaan aikaan ajamaan. Mikäs sen parempaa harjoittelua kun yhdessä saman tehoisilla autoilla ja mun vanhempi poika kirittämässä Raket 85:lla :)
Vauhti pidentää aikaa!

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #15 : 05.04.2012 08:39 »
Tuli tänään hommattua tuollainen uusi moottoripaketti. Parin viikon päästä pitäisi päästä ruuvailemaan kiinni runkoon ja ei kun radalle. Pari kyssäriä tuli tähän alkuun mieleen:

1. Mitä 2T-öljyä ja millaisella prosentilla kannattaa ajaa?
2. Ratastuksia Lahti, Hyvinkää ja Vihti?
3. X30 Challenge osallistumismaksut/osakilpailumaksut?
4. Rengaspaineet?

Näin aloittelijana olisi kiva jos joku tietäväinen voisi vähän antaa suntaa näihin säätöihin, niin pääsisin alkuun. Jos edes samalla kierroksella pääsen ruutulipulle, niin olen voittaja :)

ja tietysti oman sarjanne lisäksi osallistutte Tag Suomensarjaan? :)


Juu, katsotaan nyt miten tuo vauhti harjoituksissa kehittyy. Kyllä olisi tarkoitus myös Tag Suomisarjan puolella vierailla kunhan saadaan ensin vähän kierrosajoista pois. Ei viitsisi ihan keilaksi radalle tulla :)
Vauhti pidentää aikaa!

Tuninki

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 27
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #16 : 05.04.2012 10:02 »

ja tietysti oman sarjanne lisäksi osallistutte Tag Suomensarjaan? :)


Juu, katsotaan nyt miten tuo vauhti harjoituksissa kehittyy. Kyllä olisi tarkoitus myös Tag Suomisarjan puolella vierailla kunhan saadaan ensin vähän kierrosajoista pois. Ei viitsisi ihan keilaksi radalle tulla :)
Jep, olen jo ilmottautunut mukaan.. Tarkoitus olisi ajella sekä TAG Suomensarjaa että X30 Challengea.

Moro,

Noi linkit olivat ihan huippuja :) Laitetaanhan puolin ja toisin viestiä, niin koitetaan päästä Lahteen samaan aikaan ajamaan. Mikäs sen parempaa harjoittelua kun yhdessä saman tehoisilla autoilla ja mun vanhempi poika kirittämässä Raket 85:lla :)
Tarkoitus olisi Lahteen mennä ajamaan ennen ekoja kisoja ainakin sen verran että saa koneen ajettua sisään..
« Viimeksi muokattu: 05.04.2012 10:06 kirjoittanut Tuninki »

lasselaakso1

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 291
  • Kotirata: Pippo
  • Moottorimerkki: X30
  • Runkomerkki: Mad-Croc
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #17 : 05.04.2012 16:09 »
Viime kesänä Lahdessa kurvaili 7 kpl Parilla Leopard / X30 -moottorillisia "vanhoja äijiä". Tuo sama määrä osallistui myös kerhoajo-sarjaan (4 osakilpailua), ja suurin osa myös Leopard-Cupiin (nyk. X30 Challenge). Eli kaiken järjen mukaan aika usein pitäis radalta löytyä jos jonkun näköistä "kiistakumppania"!!  ::) Ja kaikki on kavereita keskenään (kunnes kypärät laitetaan päähän!), ja myös osia tilaillaan ulkomailta porukalla. Eli, eikun mukaan!!!

simuli

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 59
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #18 : 06.04.2012 00:12 »
meillä oli11 etu rattaalla 85 ja10 laitettiin nii oisko ollu 78-79 vihdissä. tämä etu rattaan vaihto johtui siitä että 11 ei ollu kesken kisa päivän saatavilla mutta kyllä se 11 varmaan menee sinne takaisin.

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #19 : 24.04.2012 13:06 »
JEE!!!  ;D

Moottoripaketti on kotona! Nyt kun tuo sade vain lakkaisi, niin pääsisi konetta laittamaan paikoilleen. Sitten alkaakin tämän pojan laihdutus kun kilot karisee radalla / varikolla haalareissa hikoillen. Olisihan tuo kuntosalikortti varmaan ollut halvempi - mutta ei varmasti hauskempi vaihtoehto  ;D

Mites tuo moottoriöljyn kanssa nyt olikaan. Aiemmissa linkeissä joku oli käyttänyt muuta kuin SAE30 moottoriöljyä. Tietääkös joku mikä olisi hyvä vaihtoehtoöljy tuolle X30 moottorille. En oikein houkuta 100ml tuubeja ostella jos kaupasta saa ison (4L) pönikän edullisesti.
Vauhti pidentää aikaa!

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
X30 moottoripaketti / kasattu, muttei käynnisty!
« Vastaus #20 : 26.04.2012 20:18 »
Saatiinhan se moottoripaketti viimein asennettua sähköineen päivineen. Ylläri oli suuri kun ei se käynnistynytkään ja näyttäisi vika olevan siinä, että ei nosta bensaa. Kaasarin tiiviste ei ole väärin päin, sillä tarkistin jo että impulssiaukko ei mene umpeen.


Ruiskautin bensaa pikkasen tulpan reijästä ja heti hörähti käyntiin, joten kipinää ainakin tuntuu tulevan mukavasti. Sammui tietysti heti kun bensa loppu sylinteristä - eikä jälleen nostanut bensaa starttaamalla?

Osaisikohan joku antaa vinkkiä mistä hakea vikaa? Konepaketti on juuri pakasta revitty (kaikki uutta) ja uudet bensat tankissa.
Vauhti pidentää aikaa!

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: X30 moottoripaketti / kasattu, muttei käynnisty!
« Vastaus #21 : 26.04.2012 21:21 »
Saatiinhan se moottoripaketti viimein asennettua sähköineen päivineen. Ylläri oli suuri kun ei se käynnistynytkään ja näyttäisi vika olevan siinä, että ei nosta bensaa. Kaasarin tiiviste ei ole väärin päin, sillä tarkistin jo että impulssiaukko ei mene umpeen.


Ruiskautin bensaa pikkasen tulpan reijästä ja heti hörähti käyntiin, joten kipinää ainakin tuntuu tulevan mukavasti. Sammui tietysti heti kun bensa loppu sylinteristä - eikä jälleen nostanut bensaa starttaamalla?

Osaisikohan joku antaa vinkkiä mistä hakea vikaa? Konepaketti on juuri pakasta revitty (kaikki uutta) ja uudet bensat tankissa.

Moro.

Ootko startatessa "ryypyttänyt" konetta, (käsi imuilman suppiloiden päällä)?
Ryypyttämättä tuskin lähteekään nostamaan bensaa.
Ja pitkään ei kannata startata kerralla, pitkillä starteilla saa hiilten johdot katki helpolla. Kokemusta löytyy viime kesältä :)


Moro vaan,

Juu kokeilin kyllä myös ryypyttämistä. Nostin (imaisin) bensat letkuun lähelle kaasaria, starttasin ja samalla ryypytin tuolla ehdottamallasi tavalla. Ei vain nosta bensaa ylös. Hivenen tuo bensaraja liikkuu kun starttaan ja ryypytän, muttei kuitenkaan nosta kaasariin asti kunnolla?? En kyllä uskaltanut ryypyttää siten, että olisin tukkinut reijät kokonaan - laitoin käden kupille imuaukkojen päälle.
Vauhti pidentää aikaa!

olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #22 : 26.04.2012 21:52 »
http://shop.stianmotorsport.com/files/skservice/Documents/Monteringsanvisning%20IAME%20X30.pdf

Siirry suoraan sivulle 45.

Sähkövika on noissa KF-vehkeissä ollu monesti syy noihin ongelmiin.

Aika hyvä manuaali toi on muutenkin.

olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #23 : 26.04.2012 21:59 »
kaasarikin kannattaa avata(kalvot, suuttimet ja ruuvit irti) ja putsata. Niissä on joskus ollu tehtaan jäljiltä työstömurusta väärissä paikoissa.

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #24 : 26.04.2012 22:13 »
Kovasti ennustan että kaasarin neula on tarttunut pesäänsä, jos olet varma että sykepulssi tulee kaasariin.
Myös väärin niputettu reed-kotelo tiivisteineen estää tehokkaasti sykepulssin kaasarille. Kaasari irroitettuna moottoria käsin pyöritettäessä syke-reikäsen pitäisi ihan viheltää.
Homman Pitää Olla Hauskaa

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #25 : 27.04.2012 08:21 »
Kovasti ennustan että kaasarin neula on tarttunut pesäänsä, jos olet varma että sykepulssi tulee kaasariin.
Myös väärin niputettu reed-kotelo tiivisteineen estää tehokkaasti sykepulssin kaasarille. Kaasari irroitettuna moottoria käsin pyöritettäessä syke-reikäsen pitäisi ihan viheltää.

Tuossa tulikin jo nippu hyviä vihjeitä. Katsotaan taas kun pääsen uudestaan käynnistelemään iltapäivällä miten käy. Koitan ensin ryypyttää kunnolla, siten että käsi kunnolla päälle. Jos ei vieläkään lähde nostamaan bensaa, niin sitten isommin tuon kaasarin kimppuun.

Ilmoittelen miten kävi. Kiitos kuitenkin kaikille hyvistä vinkeistä jo tässä vaiheessa  :)
Vauhti pidentää aikaa!

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #26 : 27.04.2012 12:15 »
Kovasti ennustan että kaasarin neula on tarttunut pesäänsä, jos olet varma että sykepulssi tulee kaasariin.
Myös väärin niputettu reed-kotelo tiivisteineen estää tehokkaasti sykepulssin kaasarille. Kaasari irroitettuna moottoria käsin pyöritettäessä syke-reikäsen pitäisi ihan viheltää.

Tuossa tulikin jo nippu hyviä vihjeitä. Katsotaan taas kun pääsen uudestaan käynnistelemään iltapäivällä miten käy. Koitan ensin ryypyttää kunnolla, siten että käsi kunnolla päälle. Jos ei vieläkään lähde nostamaan bensaa, niin sitten isommin tuon kaasarin kimppuun.

Ilmoittelen miten kävi. Kiitos kuitenkin kaikille hyvistä vinkeistä jo tässä vaiheessa  :)

No niiiiiin! Johan pörähti käyntiin kun kunnolla hoidin tuon ryypytyksen  ;D Pikkasen arasti olin ryypyttänyt alkuun, niin ei nostanut bensoja. Viikonloppu menee pojan kisojen parissa, mutta ensi viikolla pääsee itsekin radalle sekoittamaan pakkaa  :o
Vauhti pidentää aikaa!

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: Iame X30 moottoripaketti
« Vastaus #27 : 31.05.2012 08:36 »
Moro taasen, En löytänyt tästä topicista (enkä linkeistä) vihjeitä saderenkaan Vega W5 rengaspaineita. Mahdetaanko mennä samoilla paineilla kun raksun uudet YLP:t?? Paineet radan kosteudesta riippuen 0.8 - 2.4??

Tänään ollaan Vihtiin tulossa ja sadetta kun kerran lupailivat, niin olisin erittäin kiitollinen noista vinkeistä millä paineilla Vega W5 sadenakeilla ajellaan.
Vauhti pidentää aikaa!


 

Team Laine Verkkokauppa