Kirjoittaja Aihe: Onnellinen uusi harrastaja  (Luettu 4387 kertaa)

ziiz

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 162
Onnellinen uusi harrastaja
« : 20.05.2012 09:34 »
Heti alkuun sanon että minä en ole "ZIIZ" vaan perheemme äitihahmo. Ziiz oli lukemassa karting-foorumia ja kipaisi taas vaihteeksi talliin rassaamaan juuri hankkimaamme karting-autoa. Kirjoitan tämän siis hänen tietämättään ja varmaan saan tästä vielä kuulla mutta en usko hänen pahoittavan mieltään.

Karting-auto hankittiin meille viime viikolla pitkien keskustelujen, harkintojen ja lupausten myötävaikutuksella, onhan tällä meidän pojanvesselillä ollut se jo pitkään haaveena. Eilen koitti sitten se suuri päivä jolloin sillä päästiin ensimmäistä kertaa radalle. Voi sitä riemua ja silmien paloa siellä varikolla. Aina onnistuneen kierroksen jälkeen onnenkiljahdusten säestämät kertomukset eri mutkista ja kuinka se meni nyt niin ja näin ja onnistumisen riemusta noussut itsevarmuus. Kotiin ajellessamme pysähdyimme vielä jäätelölle jossa vesseliämme piti jo pyytää puhumaan vähän hiljempaa kun hän suu vaahdossa selitti mahdollisia säätöjä autoon joita hän tulisi kokeilemaan. Nyt minäkin alan uskomaan että karting harrastus on on tälle vesselille hyväksi ja pysyypähän poissa tuolta ostarilta notkumasta (vaikka ei siellä kyllä ole oleskellutkaan) mutta eipä ole sitä vaaraa tulevaisuudessakaan.

Mainittakoon tähän loppuun että minä olen tuon vesselin vaimo ja vesselillä on ikää 45 vuotta. :D
« Viimeksi muokattu: 20.05.2012 10:04 kirjoittanut ziiz »

rämeairo

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 399
  • Sairasta menoa
    • Daddy's Racing
  • Kotirata: Tuikkala
  • Moottorimerkki: parilla
  • Runkomerkki: Art gp
Vs: Onnellinen uusi harrastaja
« Vastaus #1 : 20.05.2012 09:55 »
Me mietittiin jaostossa kylläkin jo sellasen viran omaavaa henkilöä, joka pitää tän vakio talkooväen vaimot kotona tyytyväisinä  ;D On se vaan hienoa kun aikuinen "vesseli" muuttuu pikkupojaksi tollasen kikottimen ratissa, jossa istutaan 5cm persaus irti tienpinnasta. Vaimojen pitäisi perustaa kerho, jonka nimi olisi "Anonyymit karttivaimot".
Onneksi kuski voi aina syyttää mokaanikkoa

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Onnellinen uusi harrastaja
« Vastaus #2 : 20.05.2012 19:36 »
Kyllä koko perhe on radalle täysin tervetullut. Ei tarvii kotiin jäädä.
(näitä määrittelettömän ikäisiä vesseleitä on aika paljon....  ;)  ;D )
Homman Pitää Olla Hauskaa

ziiz

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 162
Vs: Onnellinen uusi harrastaja
« Vastaus #3 : 21.05.2012 20:04 »
 :D Pääs Emäntä kirjottaan... No ihan asiaa kirjoitti, myönnän! Jos joku joka lukee tätä ja miettii niinkuin ite teki vielä pari viikkoa sitten että pitäsköhän se auto hommata niin älä mieti enää vaan hommaa se!! Mä ajoin joskus rallia ja se viehättäs vieläkin mutta kun ton kartin hinnalla mä saan 8 kpl (a´350 ) renkaita siihen autoon joten....
« Viimeksi muokattu: 22.05.2012 17:04 kirjoittanut ziiz »

DSMarko

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 768
Vs: Onnellinen uusi harrastaja
« Vastaus #4 : 21.05.2012 21:52 »
Onnea vaan vesselille hyvästä valinnasta.... ;D
"Jos kaikki tuntuu olevan hallinnassa, et aja tarpeeksi kovaa"
Mario Andretti

ziiz

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 162
Vs: Onnellinen uusi harrastaja
« Vastaus #5 : 22.05.2012 17:09 »
Ja on se muuten hienoa kertoilla eukolle auton käyttäytymisestä, painonjakaumasta, rengaspaineista, castereista ja campereista, ali-ja yliohjautuvaisuudesta, ihan niinkun mä jotain niistä vielä paljoakaan ymmärtäisin mutta eukko LUULEE että mä ymmärrän nyt jo jotain kartin säätämisestä ihan oikeesti, MÄ TUNNEN ITTENI MIEHEKSI ;D
« Viimeksi muokattu: 22.05.2012 17:16 kirjoittanut ziiz »


 

Team Laine Verkkokauppa