I Lattialla molemmat.
Autot samaan suuntaan ja etummaisen auton takarenkaiden alle pari rengasta päällekkäin.
Soratiellä saattaa etummainen auto hyppiä vinoon.
II Kahden kerroksen väkeä.
Ajorampit yläkerrokseen: Auton leveys vs. kopan leveys saattaa tulla haasteeksi perus kuomukärreissä.
Koppikärreillä voi olla hyvinkin järkevä ratkaisu. Luiskien pituus vain helposti metrejä,
ellei auton siirtoa avita nostamalla takapäätä, kun keula menee ylätasanteen nurkan yli.
Kartin maavara kun on vain muutamia cm:jä.
II 2 Kahden kerroksen väkeä.
Esim laudasta tai huonekaluputkesta teline, jossa poikkirimat rungon takimmaisen poikkiputken kohdalla ja vyötärön kohdalla.
Telineen leveydessä huomioitava kärryn kopan kapeneminen.
Nosto/työntö/vetokahvat kannattaa suunnitella oikealle korkeudelle, ettei selkä rasitu nostoissa turhaan.
Meillä poikkirimat ovat 70cm korkeudella (Kärry on majavan kelkkakärry) pikkurunkoinen auto mahtuu kokonaisena ylös,
isosta rungosta pitää ottaa takarenkaat irti.
-Jos telineen varustaa pyörillä, niin tarvitaan kaksi kaveria nostamaan ja laskemaan auto/telineyhdistelmää kärrystä/käryyn.
Toki reunalliset ajorampitkin voi rakentaa, jolloin telinettä voi siirrellä yksinkin.
-Jos taas teline saa sukset jalkaansa, niin yksinkin telineen saa kärryyn ja kärrystä pois, mutta toki vaatii voimaa karkealla asfaltilla.