Kysympä tässä samassa ketjussa kun mulla taas kone käy korkeilla kierroksilla tyhjäkäynnillä. Edellisellä ajokerralla alkuun toimi ihan ok, sitten kävi jotain ja tyhjäkäynti hyppäsi todella korkealle. Purin kaasarin ja putsasin, ei vaikutusta. No sitten luulin löytäneeni vian kun imujalkassa oli hiushalkeama. Ostin uuden ja pistin paikalleen. Samalla vaihdoin uuden jousen (nyt paineet on n. ylä 0,8 ja ala 0,55). Kierrokset laski huomattavasti, mutta edelleen kierrokset tyhjäkäynnillä pomppii jossain 3800 paikkeilla. Eikös tuo nyt ole vähän liikaa? Ainakin enne oli matalampi.
Mitähän sitä seuraavaksi tarkistaisi? Pakopuoli on tiiviisti kiinni, eikä kaasarin puolellakaan näy rakoja.
Mikä olisi sopiva tyhjäkäynnin kierrosluku?