No mutta ny ajetaa karhu pois pesästä tähän vuoden aikaa ja herätellää vanaha aihe henkiin, menee tarpeeks läheltä omaa ongelmaa.
ny ajatuksia mikä mun vortex super rokia ahistaa, käynnistykset on enemmän tai vähemmän uskon koettelua ja sanalla sanoen taivas paikan menetystä, aina hetki ennen sielun myymistä pirulle kone alakaa lupailee -> n. 5min eteen päin kone käy, tämän jäläkee lähtee kohtuu kivuttomasti käyntii, lähes het eka painalluksesta, mut annappa auton seistä yön yli alakaa sanallinen ilotulitus taasen nappi pohojasa. epäilin reed läppiä -> vaihettu, ei vaikutusta, kaasari purettu, ultrapesty ja uudet tiivisteet laitettu, ei vaikutusta, bensan pintaa laskin ku tunnusti olevan hyvästikki täynnä koho kammio, toisin sanoen kohot katosa ei riittäny sulukemaan neulaa, no bensapintaa laskettu -> ei vaikutusta. tulppa vaihettu, ei vaikutusta -> kipinä tulee kyllä muttei oo kyllä mikään timanttinen, voiko mangneeton ja puolan etäisyyttä toisistaan säätää paremman kipinän toivosa?
no siirrytäänpäs seuraavaan ongelmaan, kun koneen saa käymään ja vieläpä ehkä radalla kone laulaa kyllä todella hienosti kun mennää latikkka pohojasa suoraan, napakka jarrutus kurviin, käännän kurviin avaat kaasun ja.....booo boo booo, BO ja sit taas mennää nii prkl kunnes todennäköisesti seuraava kurvi tulee syliin -> vähän parantunu kun laskin neulaa ja pienensin pääsuutin koko 175 -> 165.
ja kaiken tämän ilotulituksen keskellä viime reissulla jäi kytkin jumiin (vanahan mallin kytkin), onkohan noista menny noita palautin jousia? no kenkiä näytti olevan hyvin jäljellä mut ei palauta jostain syystä enää, pitää sekin ottaa ny pöydälle ja tutkailla.