(EDIT)Nopeesti katsoen kaasuttimessa enää vain 8.5 venturi on sallittu, runko saa olla QD tai QS ja kohot kummat vaan eli 3,6 tai 5,2 gr.
Kohojen korkeus kaasuttimessa määritetty, pitää olla mittasapluunan (osanumero 227400) toleranssin mukainen. Eli bensanpinta on määrätty.
Kaasuttimen sisuskaluihin, neulaan ja suutinten ja putkien mittoihin (start jet, idle emulsion tube, idle jet jne.) mittamääritykset sekä sallitut vaihtoehdot lueteltu aiempaa yksityiskohtaisemmin. Esim. Tyhjäkäyntisuutin saa olla välillä 30-60, samoin emulsioputki, saavat olla toisiinsa nähden eri kokoa.
Moottorissa tai sen osissa ei saa olla sponsoritarroja, paitsi Rotax/Mojo/XPS/BRP (kohta 9. Engines)
Kaikkiin jäähdytinmalleihin saa laittaa teippiä kylmissä oloissa. Läpällisen jäähdyttimen läppää ei enää saa uusien sääntöjen mukaan irrottaa.
Öljylaadun rajaaminen vain rotax- öljyyn on outo veto, tuleeko kohta kisabensakin?