Kirjoittaja Aihe: KF6 lorton kaasari "vuotaa"  (Luettu 3892 kertaa)

mkaskine

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 87
    • Flandria Kart Finland
  • Runkomerkki: Flandria Kart
KF6 lorton kaasari "vuotaa"
« : 02.05.2013 08:24 »
Elikkäs polttoainetta tulee kohtuullisen reilusti jopa ajossa noista "ylivuoto" putkista.
Kaasari putsattu, koho mielestäni toimii, neulaa laskettu hieman alemmas mutta ei auta.
Jopa startatessa alkaa gaso tulemaan putkista pihalle.
Mistäs apuja vai heitetäänkö tolla kaasarilla vaan naapurin kissaa?

Turtle

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: KF6 lorton kaasari "vuotaa"
« Vastaus #1 : 02.05.2013 14:54 »
Laita sääntöjen sallima bensan takaisinkierrätys tankkiin!
T-haara bensapumpun ja kaasarin väliin!
Meillä alkoin tuon jälkeen toimimaan.

TM

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 116
Vs: KF6 lorton kaasari "vuotaa"
« Vastaus #2 : 02.05.2013 15:25 »
Tai vaihda neulaventtiili jonka kohot sulkee ja aukaisee bensapinnan mukaan.

saaskpe

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 684
Vs: KF6 lorton kaasari "vuotaa"
« Vastaus #3 : 02.05.2013 18:23 »
tautonomiaa.. neulaventtiili ei pidä, joko roska kanavassa tai neulan pää kulunut. T-haara vähentää painetta, jolloin neula ehkä pitää. Mutta t-haaraa ei tarvita ehjässä kaasarissa.

Jos fiksaat kaasaria, laita ainakin 10 cm letkua kaasarista ylöspäin tai iso suodatin juuri kaasarin yläpuolelle. Tämä vähentää kuplien muodostumista ja kaasarille on aina puskurissa hetkeksi bensaa vaikka pumppu hörsisi tyhjää.
-petri-

Turtle

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: KF6 lorton kaasari "vuotaa"
« Vastaus #4 : 02.05.2013 18:56 »
Onkos tuosta t-haarasta jotain haittaa?
Ainakin tyhjäkäynnillä menee tankiin bensaa ihan reilusti!

saaskpe

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 684
Vs: KF6 lorton kaasari "vuotaa"
« Vastaus #5 : 02.05.2013 21:57 »
Ei siitä haittaa ole jos huolehdit että siinä kaasarin yläpuolella on se bensapatsas. Toimii se tietysti ilman tuotakin, mutta on herkempi häiriöille.
Bensapumppu pumppaa kierrosluvun mukaan, tyhjäkäynnillä kulutus on niin pientä että iso osa palaa tankkiin. Kovemmilla kierroksilla menee enemmän tavaraa läpi.
Ei siitä T-haarasta siis haittaakaan ole, mutta ehjällä neulaventtiilillä ei myöskään hyötyä. Vuotava neulaventtiili aiheuttaa myös bensapinnan nousun ja kaasari ei oikein pelaa. KF6 lorton bensapinta on aika tarkka että se toimisi oikein. Edit, koskee tietysti kaikkia kohokaasareita.
« Viimeksi muokattu: 02.05.2013 22:07 kirjoittanut saaskpe »
-petri-


 

Team Laine Verkkokauppa