Jatkan nyt tähän ketjuun suoltamista...
Mielenkiintosia yksityiskohtia, kun nyt vasta tutkin mukana tulleita 3kpl sylintereitä
+3kpl kansia tarkemmin...
1 sylinteri on ihan tuliterä, eli täysin käyttämätön ja ilmeisesti sisällä olevat 3kpl männänrenkaita myös uusia???
Sylinterin ulkopinta on hiukan karheempi kuin 2:ssa muussa ja paikallaan olevassa. lisäksi vasemmanpuoleinen
vesiletkun-nipan kiinnityskohta on koneistamaton???
2 muuta sylinteriä on kohtuullisen reilusti "portattuja" verrattuna uuteen käyttämättömään, tai saattaa myös
olla hiukan erilaista valua aukkojen osalta alunperinkin. Toisessa koneistamaton oikeanpuoleinen vesiletkun paikka???
ja toisessa molemmat koneistettu ja oikeassa tehdastekoinen peitelevy (autossa paikallaan levynpalasta viritelty peitelevy).
Paikallaan olevassa sylinterissä saattaa olla alapäätä koneistettu (varmasti portattukin, mutta en oo avannu),
koska "made in Italy" tekstistä näyttäis puuttuvan/on ihan kiinni lohkossa kirjaimet. Luulisin että näin olis tehty
myös koska mukana tulleet 3kpl irtokansia on kaikki erilaisilla palotiloilla ja yhdessä lukee mm "malli" ja "säästä tämä"
yms. kansissa ei oo juurikaan koneistusvaraa, niin joku nokkela on voinu koneistaa pytyn alapäätä, että saa
lisää puristuksia ja portannu kanavia sen mukaan vastaavasti?
Paikallaan olevassa sylinterissä on lisäksi koneistamaton moottorin kiinnityskorvan näköinen "patti", jota muissa
muuten samannäköisissä sylintereissä ei oo??? Paikallaan olevassa kannessakin on suoran pystynipan tilalle
hitsattu reilu 90asteen kulmassa oleva vesinippa ettei tarvi (kallista?) mutkapäällä olevaa vesiletkua (jossain näin myynnissä).
Olis mukava tietää kuka tolla on joskus kilpaillu ja kuinka kovaa "tutkimustyötä" noiden viritysten kanssa on tehty