Kirjoittaja Aihe: Ratojen hidastuminen  (Luettu 4979 kertaa)

teppo98

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 61
Ratojen hidastuminen
« : 22.06.2013 17:39 »
onko mahdollista että rata hidastuu kisan jäljiltä (rotax) käytiin ennen kisoja ajamassa ja ajettiin 55 kierroksia nyt kisojen jälkeen aika on 57. johtuuko rotaxien liukaasta kumista???

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Ratojen hidastuminen
« Vastaus #1 : 22.06.2013 18:05 »
...johtuuko rotaxien liukaasta kumista???
Radalle tuleva kumi kyllä lisää pitoa. Vain sateella liukastaa.
Nähtävästi runko on rataan nähden liian pitävissä säädöissä, jos parempi pito alkaa sitä hidastamaan.

teppo98

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 61
Vs: Ratojen hidastuminen
« Vastaus #2 : 23.06.2013 00:35 »
muutkin radalla valittelivat sen hidastuneen, koitettiin jäykentämistä ja levittämistä takana ja silti tuntu että ei vaan kule. ei liimaa ei mitään, tuntuu vaan jotkut mutkan liukkaammilta, kavennettiin takaa ja alko pomppimaan levitettiin takasin ja tuntu hyvältä. samalla radalla ajettiin siis ennen äitien päivää ja kierros oli 2sekkaa nopeampi. radalla olleella rotta taksillakaan ei menny hirmu lujaa (kisaa ennen 51 nyt 54...).

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Ratojen hidastuminen
« Vastaus #3 : 23.06.2013 10:00 »
Keväästähän kelit on muuttuneet paljonkin.
Rataan tullut siitepölyä liukastamaan ja ilmassa vähemmän "tehoa".

caveman

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 92
Vs: Ratojen hidastuminen
« Vastaus #4 : 23.06.2013 19:14 »
olen huomannu ihan saman..esim hangon rata on erittäin hidas,olen kokeillu kaikkea mutta mikään ei auta ja tänään viä joku mini max heppu tuli ahdistelemaan mua ja rikko viimesenkin illuusion äärettömästä nopeudesta >:(  ehdotan kartingin alaikärajaksi 40v se on ainoa toimiva ja järkevä ratkaisu :-X
T:metusalem

Duracell

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 63
Vs: Ratojen hidastuminen
« Vastaus #5 : 24.06.2013 16:08 »
olen huomannu ihan saman..esim hangon rata on erittäin hidas,olen kokeillu kaikkea mutta mikään ei auta ja tänään viä joku mini max heppu tuli ahdistelemaan mua ja rikko viimesenkin illuusion äärettömästä nopeudesta >:(  ehdotan kartingin alaikärajaksi 40v se on ainoa toimiva ja järkevä ratkaisu :-X
T:metusalem
Ajoiko se susta ohi ;D, oliko kaikki yhden onnistuneen kierroksen varassa ;D

caveman

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 92
Vs: Ratojen hidastuminen
« Vastaus #6 : 24.06.2013 22:44 »
vuorovedolla pisteltiin menemään ja ei ollu yhenkierroksen varassa vaan hiuskarvan,mä meen 60% radasta latinkaisessa jotenkin hauskaa mut aikaa vievää touhua ;D


 

Team Laine Verkkokauppa