Kirjoittaja Aihe: Sadehyrrä  (Luettu 4761 kertaa)

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Sadehyrrä
« : 22.09.2013 17:22 »
Mitäpä mieltä tuollaisesta kypärän sadehyrrästä. Itse ajoin ekan kerran eilen moisella ja lopulta ei voi oikein suositella.
Ainakaan sellaiseen välillä kuivuvaan keliin tuota kirkkaasta muovista valmistettua.
Toki se pisarat hienosti pitää visiiriltä pois, mutta ongelmaksi tulee se että kuivuvaa linjaa tuon läpi on melkoisen hankala hahmottaa.
Toimiikohan keltainen hyrrä parimmin tuon osalta?

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Sadehyrrä
« Vastaus #1 : 22.09.2013 18:01 »
Viimeaikoina on tullut aika vakuuttavia suihkeita ym., joilla vesi luistaa visiiriltä. Huurtumista vastaan myös.. Pitää pistää hankintaan.
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

Tinox

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 28
  • Tinoxin Oy, Urjala
    • Tinoxin Oy
  • Kotirata: Monako FK / VMF
  • Moottorimerkki: Radne / Rotax
  • Runkomerkki: CRG / Tecno Kart Racing / Tony Kart
Vs: Sadehyrrä
« Vastaus #2 : 16.10.2013 11:26 »
Kokeilkaa tiskikoneen huuhteluainetta... On paljon halvempaa kuin markkinoilla olevat erikoistökötit ja toimii vähintään yhtä hyvin.

JMax

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 30
Vs: Sadehyrrä
« Vastaus #3 : 16.10.2013 15:04 »
Ite oon käyttänyt mopoajoista lähtien sekä visiirissä, että auton tuulilasissa 5sateesta. Muodostaa jonkin näkösen kalvon, eikä vesipisara "hajoa" tavalliseen tapaan. Pienemmillä nopeuksilla ei vielä toimi, mutta vauhdin kasvaessa siirtää veden aikas tehokkasti sivuun.

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Sadehyrrä
« Vastaus #4 : 17.10.2013 11:56 »
Eli tiskikoneen "huuhtelukirkastetta"? Loogista kyllä, sen tarkoitus on varmaan juoksuttaa pisarat pois astioilta, ettei niistä jää tahroja. Kiitokset vinkistä!
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

japa-fi

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 21
Vs: Sadehyrrä
« Vastaus #5 : 17.10.2013 15:42 »
Itse käytän RainX:ää auton tuulilasissa ja toimii hyvin kypärän visiirissäkin. http://www.starlex.fi/verkkokauppa/product_catalog.php?c=33


 

Team Laine Verkkokauppa