Mulla on tommonen GPS Mychroniin, mutta en ole käyttänyt viimeaikoina, kun tuntui olevan todella epäluotettava Helsingin kartingradalla. Vaikuttaa siltä, että takimmainen mutka on jotenkin katveessa, ja sateelliittiyhteydet hukkuvat sen verran, että kierrosajat heittelevät miten sattuu. Kisassa häiritsi aika pahasti, kun ei pystynyt seuraamaan kierrosaikoja, niin lensi pakin pohjalle tuo moduuli, magneettiraidat toimivat paljon luotettavammin.
Disclaimerina sanottakoon, että en ole kokeillut laittaa GPS-anturia etukatteen päälle, vaikka ilmeisesti ohjeiden mukaan pitäisi. Että vika saattaa olla käyttäjässä eikä radassa..
Anturi oli kuskin jalkojen välissä auton pohjalevyn päällä. Lisäksi en ole saanut aikaiseksi kokeilla muilla radoilla, pitäisi varmaan yrittää. GPS syö myös patteria todella paljon, vaatii käytännössä ulkoisen akun toimiakseen, mutta tämä on ominaisuus eikä vika
Alkuperäiseen kommenttiin, että miksi niitä magneettiraitoja ei ole enempää, tuntuu tosiaan siltä, että aika monella radalla sen yhdenkin ylläpitäminen on tarpeeksi työlästä. Pari magneettia kun lähtee irti, ajanotto muuttuu epäluotettavaksi, kun välillä kierrosaika rekisteröidään ja välillä ei. Jos noita raitoja olisi vaikka kahdeksan ympäri rataa, sieltä olisi varmaan aina jostain yksi magneetti irti, ja kokonaisten kierrosaikojen saaminen olisi aika hankalaa.