Ei hätää, monesti rungot käyttäytyy noin. Kun kuski on kyydissä ja vauhtia enemmän on kääntyminen tasaisempaa molempiin suuntiin. Renkaan nosto tulee enemmän kitkan ja runkogeometrian ansiosta kuin vain eturenkaiden kääntelystä.
Muutama checkpoint:
Tarkistitko myös casterin, ts takakallistuman, voi olla että eturengas laskeutuu vähemmän toiseen suuntaan kääntyessä.
Onko ohjaus keskellä? Ackerman voi vaikuttaa toispuoleisesti
Jos korkeus on eri, on siellä säätöpalikat olka-akselissa.
Kulkeeko auto suoraan?, meillä oli kerran hieman kiero runko ja se veti oikealle. Korjattiin se juurikin eri korkeudelle säädetyillä akseleilla. Sitten pelasi oikein hyvin.
Noiden säätötarkistusten jälkeen radalle, katso puskeeko kääntyessä toiseen suuntaan. Jos puskee vain toiseen, korjaa ihan hieman casterilla. Pidä auraus ja camber nollissa.
Jos kuski tykkää muuten ajamisesta, anna olla. Noita juttuja ehtii murehtia sitten isommissa luokissa.