Moi,
Säätkää auto ihan missä vaan, vaikka nurinperin. Sitten kun laite jossain lähtöasetuksissa, niin sitten katotaan radalla kellosta mihin suuntaan pitää mennä.
Sitten kun kello näyttää hyvää, niin sitten auto pukille, arvot muistiin ja sitten sulla on uudet lähtöasetuksista josta sitten viilata lisää.
Taka-akselin laakeri rasva notkistuu lämmetessä lähes "vedeksi", joten ette voi verrata akselin pyörimistä kylmänä. Tsekatkaa erän jälkeen herkkyys heti varikolla kun nostatte auton pukille.
/Kimi
Morot,
Lisäisin vielä tohon mitä Kimi hyvin sanoi ... , ottaisin vielä sieltä säätäjien/virittäien talleista Valot pois eli pimeässä !!
KOSKA;
Yllätys yllätys, ne joilla menee eniten kulutettua Bensaa ja ketju rasvaa, kas kummaa ne on Rungolla/Mosalla millä vaan, YLLÄTYS loppu peleissä ovat aina siellä ns. Menestyneiden joukoissa !
Jeps, treeneistä ja sen vaikutuksesta lopputulokseen: Olkoon, Kamperi/Kasteri/Oker/ tai ... ( No Mosasta puhumattakaan ... )
* ... 100 kierrosta treeni Jos EI osu .../kympin (0,10s/kierros) sisään KA. kierrokset niin on varmaan aivan sama mitä SÄÄTÄÄ. Ja
eiku lisää Bensaa/Ketju rasvaa. ( Se on muuten se halvin tie Moottori Urheilussa harrastaa/voittaa/... )
* Keli, Juu on huono sellanen Ei huvita. VÄÄRÄ vastaus !! Kelillä erotellaan Jyvät Akanoista, sillo ku vettä/lunta tulee enemmän ku Laki sallii pitää olla trafiikkia Radalla. HALOO
( lisää Bensaa ja Ketju rasvaa !! )
* Kilpailu; niinpä niin Yhdessä sinne Menitte ja toivon että kaikki te sieltä vielä YHDESSÄ pois tulisitte, kävi miten kävi, Eihän tää oo ku Koko perheen yhteinen ( toivottavasti ) iloinen HOBBY
** Lopuksi; Voittajat löytyy Treeneistä kuten joku sanoi, Kisoihin tullaan esittämään se mitä on kotona opittu. Eli AJAMALLA/kokeilemalla vain ja Ainoastaan.
*** Apuja annetaan kysyjille Kuten tässä lajissa on on ollut tapana !