Ahaa! Sulla onkin jo kohtuullisen pitkät välitykset satkulle.
Esim Vihdissä ilmasatkut tais ajaa 10/87..89 välityksillä Historic Formula-A kisoissa. Jospa ne rundit jää puuttumaan sen takia? Toki jotta suoranpäähän saa maksimi vauhdin kelloon, niin edeltävästä mutkasta pitää päästä vauhdilla läpi, joka tarkoittaa ilman sladia.
Eli renkaatkin on asiaan vaikuttava tekiä ja sitten kun kalusto on käyty läpi, niin pitää lopuksi myös tuijottaa kuskia silmiin.
NGK 10 EG(V) on ihan Ok tulppa kuivalle ja sateelle NGK 9 EG(V), sen kummemmin mitään merkkiä mainostamatta.
Ilmakoneella ajettaessa olisi hyvä opetella "ryypyttäminen". Baarissahan tämä sujuu kuin itsestään, eikä radallakaan kovin paljon kummoisempaa hommaa ole. Suoran lopussa, juuri ennen jarrua, kun kaasuläppä on vielä auki, käytetään kättä nopeasti imuilmanoton päällä. Kaasari sylkäisee mäntää jäähdyttävän setin bensaa koneeseen, jolla estetään ettei suoralla kuumentunut mäntä napsahda jarrutuksessa kiinni. (kaasuläppä kiinni = voitelu loppuu)
Jokin AIM:in tai Alfanon perusmalli olisi hyvä hankinta todellisten rundien toteamiseksi.