Kirjoittaja Aihe: Vortex 100cc kaasutin asiaa  (Luettu 3152 kertaa)

raine koo

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 1
  • Kotirata: oulainen
  • Moottorimerkki: raket, honda
Vortex 100cc kaasutin asiaa
« : 22.06.2014 19:27 »
Eli auto on tajuttoman rikkaalla alapäästä. Mitenhän nuita ruuveja kannattas lähtä sääteleen? Tulppia menee siihen tahtiin että jotain on vialla.

Läpät on ehyet.

Kaasutin on jhc

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Vortex 100cc kaasutin asiaa
« Vastaus #1 : 23.06.2014 23:27 »
L tai LOW merkinnällä varustettu ruuvi on alakierrosten seoksen säätöruuvi. Yleisesti se on luokkaa 1-1½ kierrosta auki, mutta tämä vain yleisellä tasolla. Runsaaseen polttoaineen saantiin voi olla myös syypäänä roska kaasuttimen neulaventtiilissä, jolloin neula ei sulje kalvopumpulta tulevaa polttoainevirtausta vaikka suutinkammio on jo täynnä. Neulaa painava kalvo ja sen tiiviste voivat olla myös kasattu väärään järjestykseen, mutta tämä yleensä aiheuttaa ylhäältä laihan seoksen. (ja näyttävän kiinnileikkaamisen suoranpäässä  :P )
Homman Pitää Olla Hauskaa


 

Team Laine Verkkokauppa