- Mikä on hyvä puristuspaine koneessa.
- ei olla koskaan 2t vehkeestä puristuspaineita mitattu, joten kannattaa unohtaa
- Sylinterin tiivisteen paksuus ja mikä siihen vaikuttaa
- sylinterin tiivisteellä säädetään palotila kohdalleen
- Tulppa 7a vai 7 y
- kumpi tahansa käy, kunhan toimii, suotta Cadetissa tälläisiin paneutua, kovaa ajoa vain
- Kaasarin kalvon nipan poisto vai ei
- Jos kaasaria ei saa toimimaan nipan kanssa, niin nipaton voi auttaa. Toisaalta voi käydä toisinkin.
- tuo kaasarin jousen oikea paino 5g vai 6g sen vaikutus
- vaikuttaa kaasarin avautumispaineisiin, jos ei kokemusta hirveästi ole niin laittaisin 6g jousen.
Mielummin viettäisin radalla sen ajan ja paneutuisin kuskin ajotyyliin/linjoihin, kuin moottoriin/kaikkeen muuhun. Ne ehtii sitten myöhemmin. Cadetilla kun opettelet ajamaan "väärin", niin onkin sitten vaikea opetella ajamaan "oikein" myöhemmin. Cadetti antaa niin paljon anteeksi ajovirheitä, että "väärin" ajamallakin pärjää yhtä hyvin kuin "oikein" ajamalla.
- mylar vai teflon kavon ero kaasarissa.