Herättelen taas vanhahkoa ketjuani, kun napaa irrottaessa totesin, että heksa-pultin pään ei pitäisi varmaankaan olla pyöreä... Pitäisi säätää napaa ulospäin, että sopii vanne ja kumi tuohon. Vanhassa vanteessa ollut ilmeisesti offsetti ihan jotain muuta kuin nyt Micro-luokkaan tarkoitetuissa palikoissa. Eli ideoita (ja apuja...) kaivataan, että saisi tuon navan irti ja siirrettyä. Tuskaa taas pukkaa. Vai onko ainoa ratkaisu raakasti rälläkkää ja uusi kaupasta...
Toinen case mihin voisin kaivata neuvoja, on tuo etuvanteiden laakerien asennus. Jonnimoisen laakeriprässin vaatii ilmeisesti. Sen verran nafti oli aukko vanteessa.
Onneksi sentään saatiin R95 jo rungolle ja höräytettyä käyntiin. Kuskilla oli auton vieressä leveä
...koittakaa kestää, kunhan kevät ja kärpäset tulee, niin pääsette nauttimaan vielä enemmän tyhmistä kysymyksistä naamatusten radan reunalla...