kartingforum.fi
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Etusivu
Ohjeet
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
kartingforum.fi
»
Kartingkeskustelu
»
Aloittelijoiden kysymykset
»
Etupyörän kiinitys
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Etupyörän kiinitys (Luettu 14572 kertaa)
HulluCroco
Juniori
Viestejä: 4
Etupyörän kiinitys
«
:
30.05.2017 15:17 »
Ilmeisesti pitää kiristää siten että rengas pyörii herkästi vai puuttuuko navasta laakereiden välistä väliholkki? Eli kun vetää mutterin kiinni rengas ei pyöri.
Kirjattu
maxiv
Grade A
Viestejä: 181
Kotirata: Lavinto
Runkomerkki: Energy
Vs: Etupyörän kiinitys
«
Vastaus #1 :
30.05.2017 15:25 »
Sopivan kireyden löytää helposti kun kiristäessä pyörittää samalla sisäpuolen prikkoja sormilla. Siinä vaiheessa kun alkaa hiukan hannaamaan vastaan, ottaa karvan löysemmälle ja kireys on sopiva. Tarkista vielä ettei rengas liiku vaakasuunnassa.
Kirjattu
- MarkoV
Nemo_
Yleinen
Viestejä: 15
Moottorimerkki: Raket & Rotax
Runkomerkki: CRG & Haase
Vs: Etupyörän kiinitys
«
Vastaus #2 :
04.06.2018 11:48 »
Täällä kanssa tallissa ensimmäinen Cadet/Raket60 auto, ja ihmetelty tuota etupyörän laakerin kiristystä.
Onko siis ihan yleinen käytäntö/syy, ettei siellä laakereiden välissä ole holkkia? Sopivan mittainen holkki niin vois aina vetää mutterin vaikka momenttiin...
Kirjattu
MKR
Tosi kuski
Viestejä: 1643
Vs: Etupyörän kiinitys
«
Vastaus #3 :
04.06.2018 23:51 »
Holkit laakereiden välissä on harvassa. Totta on että sellaisen kanssa kiristäminen olisi helppoa, mutta holkit lisäävät painoa eikä Nylon mutterin kiristämiseen ilman holkkia hetken kokemuksen jälkeen montaa sekunttia mene.
Kirjattu
Homman Pitää Olla Hauskaa
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
kartingforum.fi
»
Kartingkeskustelu
»
Aloittelijoiden kysymykset
»
Etupyörän kiinitys