kaikilla kyseessäolevilla moottoreilla ajaneena kallistun edelleen rotaxin puolelle...sen helpompaa harrastepeliä ei ole. Ei tarvi tosiaan murehtia suuttimista tai ravesta, ei muustakuin bensasta tankissa ja että akku on täynnä...
Kaasari toimii varmasti harrastajalle riittävän hyvin, vaikka suutin ei ihan kohillaan olekaan, sopivan koon saa kysymällä radalla tai täältä...vasta kun haetaan niitä viimeisiä sadasosia tai kymppiä, suutin merkkaa, ravelle riittää öljyisen rasvan putsaaminen edes kerran pari kuukaudessa, kestää viisi minuuttia putsata...vaatii hyvän öljyn bensaan...
Rotax max toimii ja kulkee ja niitä on maa pullollaan, ei ole mitään lastentauteja, kone kestää, eikä harrastajan tarvi huoltaa kesän aikana...kaikki ei huolla mitään, vain ajavat...
X 30 on saman tyylinen, mutta kiertää paljon enempi...vaatii huoltoa...ja startti on hiukan rimpula.
Raket 120 on hyvä valinta, jos on edes muutamalla kaverilla samanlainen, halpa ja kestävä, kun siitä pitää huolta...eli ruuveja ja muttereita kiristelee ja jo uutena tasapainottaa koneen...ei kulje kauhean kovaa, mutta samanlaisilla koneilla varustetuilla autoilla saa hyviä kisoja...mutta jos kaverit vetää rotaxilla, ei raket mene mihinkään, ei kuluta bensaa eikä renkaita paljon mitään...sopii pikkuradoille hyvin, pitkillä ja nopeilla radoilla tulee kyllä suru puseroon...