Tästä ollut aiempina vuosina keskustelua Raket 95 -moottorista ja sen tasaisuudesta kisoissa. Mikä mahtaa olla nykytilanne. Onko uusi R95 kilpailukykyinen / helppohoitoinen sellaisenaan vai pitääkö se heti holkittaa ja kampiakseli suoristaa/kromata (tai hankkia kampi, jossa ko. toimenpiteet tehty)? Onko näillä merkitystä, vai palautuuko keskustelu edelleen "se on täysin kuskista kiinni" -tilanteeseen? Lisääkö holkitus/kromaus koneen käyttöikää kuinka paljon?
Hankin R60 cadetin 10v. pojalle ja ihan hyvä harjoituslaite on, mutta valitettavasti tuolla yhdistelmällä ei ole kilpailuluokkaa. Tämä kesä menee harjoitellessa, mutta haluan kartoittaa eri vaihtoehtoja jo valmiiksi, jos syksyllä olisi hyviä vähän käytettyjä pelejä tarjolla ja auton hankkisi ensi kesäa varten. Nyt niitä Raket95 kokoonpanoja ei näytä kovin paljon olevan tarjolla. Entä, jos ostais uuden Raket95:n ja laittais vanhaan cadet-runkoon kiinni? Kannattaako ensi kesänä mennä micro 95 luokkaan vai suoraan Raket 95-luokkaan? Entä muut luokat (kf6 vai onko Rotaxilla tuon ikäiselle sopivaa luokkaa).