Tuli mitattua nurkkapainot ja yllätys oli aika suuri, härvelin saa hyvin lähelle kohtuullista balanssia pituus- ja sivusuunnassa.
Numerot:
Kuskin paino nyt 107,5kg
auto tankki puolillaan, ei vesiä 174kg
Kokonaispaino 281,5kg
VE 50,7%
OE 49,3%
Etuakselin painoprosentti 37,4%
VT 47,7%
OT 52,3%
Taka-akselin painoprosentti 62,6%
Syylariin vedet (karteille normaalipaikassa) ja lisää bensaa (vasemmassa ponttoonissa syylarin edessä matalalla). Kun noi laittaa nii ei ole todellakaan pahasti painot hakoteillä jakauman suhteen. Tosta tulee kiva auto.
Huiput olen välittänyt 200km/h 6. vaihteella 12.000rpm.
Pieniä viritystoimia tullut kanssa tehtyä ja oma arvio tehosta olisi noin 145 hevosvoimaa ja jos kokonaispaino olisi vaikka 285kg niin tehopainosuhde on 0.51 hevosvoimaa kilolle. Tosin vääntöpainosuhdetta ja sitkeyttä pitäisi myös jotenkin pystyä mittaamaan. No, radat näyttävät sen sitten ensi kesänä. Kenties kuski päättää myös varastaa ruokaa enemmän pupujusseilta...