En enää millään muista mikä oli optimi pakolämpö R120:sessä. Mutta eipä sillä paljon väliäkään, kun pääsuutin ja sytkä ovat kuitenkin kiinteät eikä säädettävissä. Eli pakolämpöön ei juuri voi vaikuttaa, joten ei sitä kannata seuratakkaan. R120:sellä parempi keskittyä kartin hallitsemiseen, sieltä saa ko vehkeellä eniten kierrosajoista pois.
Säädettävällä kaasarilla olen vetänyt säädöt siihen missä kulkee parhaiten, tai oikeammin siitä hieman rikkaammalle.
Ei se pakolämpötila vauhtia kerro.
Sen tuntee phersheellä sekä näkyy kellossa.
Vesijäähdytteisessä olen opetellut vilkaisemaan koneen veden lämpöä vähintään pari kertaa kierroksessa. Mietin etukäteen hyvät kohdat, esim suorilla, ja siitä tulee nopsaan rutiini. Jos systeemin vedet keksii poistua letkuista vauhdilla saattaa käydä niin ettei tilalle hivuttautunut ilma siirrä lämpöä koneesta anturille, vaan mittari näyttää normi +50C vaikka pannu pihisee punaisena. Samoin jos vesipumppu lakkaa pyörimästä niin lämmöt voi nousta tappiin hyvinkin nopsaan.