Moro,
Mä oon vetäny vuodesta 2002 samalla Parilla Leopardilla suunnilleen kaiken mihin sillä on voinnut osallistua.
Tätä kautta lukuunottamatta se on hyrränny noin 12-17 kisaa /kausi avaamatta. (eli keväisin kunnostettu)
(alkukaudesta ilmeisesti 7 vuoden tärinästä väsynyt kaasari halkesi jonka seurauksena kone leipoi kiinni)
Parilla Leopardin tyyppiviat:
- Startin hiilet. Ne on silikoonattava, tai katkeavat tärinästä. 2-3 hiilet /kausi.
- Kaasuvaijerin nippa. Liian kireä kaasuvaijeri vääntää alkuperäisen nipan irti. (uusi versio vahvempi)
- Kytkin (varauksin) Väärin käytettynä sakara poikkeaa. (spinnatessa pitää päästää kaasu, eikä kytkintä saa polttaa ketjurasvalla)
Muuta miinusta:
- Kärsii TAG moottoreissa hieman liian isosta painosta.
Plussaa:
+ Fiilis ajettaessa ehdottomasti paras. Tuntuu ja kuulostaa kilpamoottorilta.
+ Yksinkertainen rakenne.
+ Helppo säätää, eikä keli vaikuta säätöihin
Uudessa X30:sessä tyyppiviat korjattu, mutta vielä ei ole kokemusta onko muita tullut tilalle?